Typhoon Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 ik heb net gelezen dat er weer nieuwe screens zijn voor xbox op rockstargames en ook 2 nieuwe video's voor de pc dus kijk snel op rockstargames/sanandreas/pc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jiu-Jitsu-Ka[NL] Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 (bewerkt) Klopt, 2 nieuwe videoclips clip 1 laat de Hunter heli (Apache) zien, niks bijzonders dus clip 2 laat van alles en nogwat zien, ook niks spectaculairs, maar de graphics zijn prachtig Bewerkt: 8 juni 2005 door Jiu-Jitsu-Ka[NL] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 leuke video's ik wil echt gouw san andreas hebben ! de screens op gtagames zien er zo mooi uit :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 8 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 en op gamespot is er al een reviuw voor xbox en pc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 en op gamespot is er al een reviuw voor xbox en pc Ja inderdaad. Heel erg mooie screens en en video's. Ik kan niet meer wachten ot hij uit komt. :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TubS Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 ik heb net deze ff gemaakt, mak er wel meer strax eerst ff spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Time Fighter Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 ik heb net deze ff gemaakt, mak er wel meer strax eerst ff spelen Heb jij gta san andreas voor de PC al? :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simsfan88 Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 ik heb net deze ff gemaakt, mak er wel meer strax eerst ff spelen Heb jij gta san andreas voor de PC al? :blink: Die zijn er inmiddels wel meer op het forum Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 ik denk dat er niet veel verander is op GTA:SA op pc dan op de ps2 aleen de graphics en misschien een paar bugs minder maar ik koop hem misschien ook wel voor de mods :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TubS Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 ja ik heb hem, hierboven nog 1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 8 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 vett Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JaSzA Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 vet, veel helderder dan op de PS2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spider-Wal Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 vette screendumps man dat wordt echt dagennachtwerk voor mij als ik hem heb [-Spider-] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JaSzA Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Deze net gemaakt, dat GTAgames is door Se7en gedaan. Ziet er prachtig uit :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.