Dwaynegraafland Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2009 Als ik GTA IV op wil starten, zie ik na Social Club (als ik op play heb geklikt) Social Club verdwijnen en dan gebeurt er niks. Wat nu? En nee, opnieuw installeren helpt niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kryziek Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2009 Kan je pc GTA IV wel aan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dwaynegraafland Geplaatst: 31 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2009 Ja ik heb een nieuwe videokaart die aardig wat kostte, en toen ik het spel net kocht, deed hij het wel... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2009 voer het spel eens als admin uit en via zijn eigen snelkoppeling. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dwaynegraafland Geplaatst: 31 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2009 Dat helpt helaas niet... Suggetions? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2009 Welke videokaart is het precies? En welke processor heb je? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2009 gta4 start ook niet meteen op Zodra je op play hebt gedrukt zal je muisaanwijzer veranderen in een draaiend cdtje, deze zal na een paar seconden verdwijnen en komt het normale laad muisaanwijzer ervoor in de plaats, na een aantal seconden zal er een zwart scherm verschijnen en zal gta4 starten. Heb je een legale versie btw? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dwaynegraafland Geplaatst: 2 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 september 2009 (bewerkt) gta4 start ook niet meteen op Zodra je op play hebt gedrukt zal je muisaanwijzer veranderen in een draaiend cdtje, deze zal na een paar seconden verdwijnen en komt het normale laad muisaanwijzer ervoor in de plaats, na een aantal seconden zal er een zwart scherm verschijnen en zal gta4 starten. Heb je een legale versie btw? Ja ik heb een legale versie. Lees beter: Ik heb hem al vaker gespeeld. Ik heb een nvidia geforce 9800. Bewerkt: 2 september 2009 door Dwaynegraafland Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
paolo Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2009 en de rest van je hardware? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dwaynegraafland Geplaatst: 2 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 september 2009 (bewerkt) en de rest van je hardware? Het lig NIET aan mijn hardware ofzo, want ik heb maandenlang GTA IV gespeeld, dus weet iemand wat? Bewerkt: 2 september 2009 door Dwaynegraafland Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Black Admiral Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2009 Nee, ik heb hetzelfde probleem en ik moet het weer spelen. Kan iemand ons helpen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
paolo Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2009 de enige oplossing die ik kan bedenken is opnieuw instaleren, maar ik heb natuurlijk geen verstand van gta iv, die heb ik namelijk niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2009 Misschien helpt het als je de licentie opnieuw invoert? Dus eerst de licentie verwijderen via Revoke License, en dan opnieuw invoeren? Dat is het enige wat ik me zo kan bedenken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtavcsky Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2009 Ga anders eens naar de GTA IV install map...en dubbelklik op LaunchGta.exe Dit hielp bij mij ook. Mocht je vista hebben en alsnog problemen ondervinden: zet de compabilliteit op Windows 2000....hij start nu bij mij op zonder moeite en problemen (voor het eerst) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2009 Ik had ook zo dat die het nie meer deed alleen heb ik geen goede videokaart... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.