Shotyoudie Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 (bewerkt) hallo iedereen ik heb een stunt map gemaakt ik vraag hier even wat jullie ervan vinden? screen: video(ff snel gemaakt): (kreeg het filmpje niet werkend op de site :S)Ik zoek ook iemand die het misschien kan testen PM me even als je interesse hebt! DOWNLOAD groetjes rickie Bewerkt: 28 september 2009 door rickie505 Reageren
Djmaddox Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 (bewerkt) Lol, hij ziet er wel leuk uit. Het Filmpje: Bewerkt: 31 augustus 2009 door Djmaddox Reageren
Fedmas Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 (bewerkt) Vet Is dit multiplayer? Edit: Jammer, als het multiplayer was, was ik gelijk gekomen ;P Bewerkt: 31 augustus 2009 door Fedmas Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 31 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 (bewerkt) dankje, Er zijn wat dingen bij die je alleen in de screen ziet en niet op het filmpje zoals: -Ik heb een soort kamer gemaakt bovenin die loods als je erin gaat kan je er alleen uit om door een klein gat te springen -Er is een looping bij (staat wel op de screen als je goed kijkt) -Een halve ramp (zie je ook goed op de screen) -En nog een paar kleine dingen @fedmas Nee, gewoon in San Andreas gr rickie Bewerkt: 31 augustus 2009 door rickie505 Reageren
JelleVD Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 Leuk dat je er ook een video bij hebt, dan kun je tenminste goed zien wat je download . Ziet er mooi uit verder! Reageren
KJF Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 Ziet er vet uit, en wat is dat voor een mod dat je kan vliegen, ik wil die ook wel hebben, heb je misschien een link ernaar? Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 1 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Ziet er vet uit, en wat is dat voor een mod dat je kan vliegen, ik wil die ook wel hebben, heb je misschien een link ernaar? Dankje, die mod is van Puma even zoeke op google naar Fly Like A Bird dan vind je die wel Reageren
hippiebus Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 je hebt mij die bestanden gestuurd, maar er gebeurt niks, ik gok dat je de back-up hebt geupload ofzo Kun je ze even opnieuw sturen? Reageren
.Senne Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 Een zeer mooie map, niet erg groot voorzover ik kan oordelen, maar wel origineel waardoor ik dit beter vind dan andere Stunt Maps met steeds dezelfde stunts. Reageren
Hotwizard00 Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 Ziet er echt mooi uit =) Ik wil wel mee testen ofzo ^^ Ik had al gecomment op je Youtube video (ik ben TheWickex daar). Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 3 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2009 Dankje iedereen Ik heb de file van de map ik Megaupload geupload dus hier kan je hem nu downloaden :DOWNLOAD (het vervangt vegasE) als er iets is met de files stuur me een PM zodat ik dat kan fixen (dit horen de modded files zijn) gratzz rickie Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 28 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2009 Dankje iedereen Ik heb de file van de map in Megaupload geupload dus hier kan je hem nu downloaden :DOWNLOAD (het vervangt vegasE) als er iets is met de files stuur me een PM zodat ik dat kan fixen (dit horen de modded files zijn) gratzz rickie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.