Bierbuikje Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 Zijn onderste deel van de voet 'hangt' er maar gewoon aan! o.O Dat is helemaal niet gezond. Dat wens ik mijn ergste vijand nog niet toe. Reageren
Doggi Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 ja als je die foto ziet plooit ie zn been naarvoor IDPV naar achter Reageren
.Senne Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 Ik ben persoonlijk voorstander van 'schorsing zolang de geblesseerde niet kan spelen'. En niet enkel in dit geval, ook in andere gevallen. Of het nu express is of niet, dingen als dit zijn echt veel te erg. Reageren
Doggi Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 Ik ben persoonlijk voorstander van 'schorsing zolang de geblesseerde niet kan spelen'. En niet enkel in dit geval, ook in andere gevallen. Of het nu express is of niet, dingen als dit zijn echt veel te erg. Respect Reageren
jordib12 Geplaatst: 27 september 2009 Rapport Geplaatst: 27 september 2009 hij deed het expres, niet om zn been te breken natuurlijk, hij heeft een te kleine schorsing gekregen, deze verdient 1 jaar schorsing! afschuwelijk! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.