Mevin Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 (bewerkt) Type: Signature Stijl: Naar elkaar overlopend Grootte: Maximale Afmetingen: 500x150 Pixels, 100Kb Afbeelding: Als Achtergrond Dit, Aan de Linkerzijde van de afbeelding Link (Overlopend met het midplaatje/Achtergrond) Aan de rechterkant: Deze (Ook overlopend) Tekst: In het midden onderaan: Mevin (Met Een vlammerig lettertype, als je begrijpt wat ik bedoel) Rand: Zwart Kleuren: De afbeelding Render (optioneel): Nvt Extra (optioneel): Maak er wat moois van Vragen? PM Me Bewerkt: 15 september 2009 door Jay;
Mevin Geplaatst: 4 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2009 Bumb, Iemand Alsjeblieft
Kloep Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 (bewerkt) Je laatste link klopt niet bij mij? Als je die link nog even verbeterd, ga ik wel voor je aan de slag. Bewerkt: 5 september 2009 door Kloep
Mevin Geplaatst: 5 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2009 (bewerkt) Oeps niet op gelet een momentje ik zoek even een andere Verbetert Link Bewerkt: 5 september 2009 door Mevin
Kloep Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 (bewerkt) Bij deze je sig: [img=http://kloep.nl/images/designs/signatures/voorandere/sigmevin.jpg] Ik vind het zelf een beetje raar om die afbeeldingen in elkaar over te laten lopen, maar hopelijk is dit een beetje wat je had verwacht en ben je er tevreden mee. Zo niet, laat het dan gewoon even weten. Ook zat hij boven de 100KB, waardoor ik hem moest verkleinen en hij niet 500X150 is, maar 440X132 Deze aanvraag wordt verder via pb afgehandeld. Bewerkt: 6 september 2009 door Kloep
Recommended Posts