Phoenyxar Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 (bewerkt) Ik reed ooit eens rond in Star Junction tot ik tegen een paaltje tot stilstand kwam, ik zag zo'n krantenkastje staan en dacht: hier zou toch iets leuk in staan: 'Love's Hate-relation with Taxes' met hiernaast een foto van een man wie toch verdacht veel op Donald Love lijkt. Na GTA III was het onduidelijk waar Love naartoe was, is hij nooit uit LC vertrokken of teruggekomen. De foto is wel niet al te duidelijk: Maar de vraag: Is dit mogelijk een Easter Egg? Bewerkt: 31 augustus 2009 door Hearv94 Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 Ik reed ooit eens rond in Star Junction tot ik tegen een paaltje tot stilstand kwam,ik zag zo'n krantenkastje staan en dacht: hier zou toch iets leuk in staan: 'Love's Hate-relation with Taxes' met hiernaast een foto van een man wie toch verdacht veel op Donald Love lijkt. Na GTA III was het onduidelijk waar Love naartoe was, is hij nooit uit LC vertrokken of teruggekomen. De foto is wel niet al te duidelijk: Maar de vraag: Is dit mogelijk een Easter Egg? Lijkt me wel; de persoon zelf komt er niet in voor, maar wel in de krant. Dus het lijkt me wel een EE! Reageren
Randomcharacter Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 Denk ook een EE Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 Wel goed gevonden zeg. dat je dat bij die kranten meteen ziet :o Reageren
Nissan Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 Goed gevonden. Verwijzing naar de vorige GTA Canon . Reageren
Nissan Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 Je weet zelluf, die je als Avatar gebruikt . Reageren
benhelsloot Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 Je weet zelluf, die je als Avatar gebruikt . ???? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 31 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 Je weet zelluf, die je als Avatar gebruikt . Wat bedoel je hier toch mee ? Reageren
Nissan Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Benhelsloot gebruikt DL als zijn Avatar. Dat bedoelde ik . Reageren
benhelsloot Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Benhelsloot gebruikt DL als zijn Avatar. Dat bedoelde ik . dat is sonny van GTA vc Reageren
Nissan Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Sonny? Vind je hem op Sonny lijken? Ik vind hem toch echt op Donald Love lijken hoor. Zoals je hem ziet in ''Two Bit Hit' enzo . Reageren
benhelsloot Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 geloof me maar het is sonny Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 geloof me maar het is sonny Geloof me maar, het is niet Sonny, het is Tommy Vercetti. Maar nu terug ontopic! Verdere discussie via PB. Reageren
Doggi Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 nog eens off-topic het is wel sonny Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.