Randomcharacter Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2009 ik was gta Iv aan het spelen (360) en ik had xBox live aan en alles was goed dus ik deed me mobieltje (van gta Iv) naar boven klikte multiplayer er stond ''Your gamer profile does not have the correct permissions to acces xbox live functionacity'' kan iemand me helpen? ik ben je eeuwig dankbaar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Randomcharacter Geplaatst: 31 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2009 iemand? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2009 iemand? Je mag pas bumpen naar 24 uur. Heb je eigenlijk wel GOLD membership? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Randomcharacter Geplaatst: 31 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2009 iemand? Je mag pas bumpen naar 24 uur. Heb je eigenlijk wel GOLD membership? nee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2009 Wat dan? Silver? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Randomcharacter Geplaatst: 31 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2009 Wat dan? Silver? Ja ik ben silver, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2009 Van Yahoo Answers: Vraag: -Can you play gta 4 online with xbox live silver? Antwoord: Xbox Live Silver membership only lets you; Talk to friends See your friends profiles Buy items from the Xbox Live Marketplace So you can't play online on any game with a Silver membership. Dus nee, je kan niet online met een Silver membership. Je kan wel met vrienden praten en hun profiles zien en dingen kopen van Marketplace. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Randomcharacter Geplaatst: 31 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2009 Van Yahoo Answers:Vraag: -Can you play gta 4 online with xbox live silver? Antwoord: Xbox Live Silver membership only lets you; Talk to friends See your friends profiles Buy items from the Xbox Live Marketplace So you can't play online on any game with a Silver membership. Dus nee, je kan niet online met een Silver membership. Je kan wel met vrienden praten en hun profiles zien en dingen kopen van Marketplace. o oke bedankt weet je waar ik dat kan kopen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2009 Hier onderandere. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Randomcharacter Geplaatst: 31 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2009 maar wat een cd? of moet je het bestellen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2009 Als ik het multiplayerspel Deathmatch doe, lijkt het wel alsof de tegenstander veel minder kogels nodig heeft om je uit te schakelen. We hebben dan dezelfde SMG en ik probeer dan ook headshots te maken of in te zoomen. Toch hebben die gasten maar 3 tot 4 kogels nodig om je dood te maken lijkt het. Hoe kan dit? Of is er iets wat ik nog niet doorheb? Alvast bedankt, Dune Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2009 Als ik het multiplayerspel Deathmatch doe, lijkt het wel alsof de tegenstander veel minder kogels nodig heeft om je uit te schakelen. We hebben dan dezelfde SMG en ik probeer dan ook headshots te maken of in te zoomen. Toch hebben die gasten maar 3 tot 4 kogels nodig om je dood te maken lijkt het.Hoe kan dit? Of is er iets wat ik nog niet doorheb? Alvast bedankt, Dune Wat heeft dit te maken met IV Multiplayer die het doet? @ RC, je krijgt geloof ik een kaartje en daarvan moest je dacht ik een code overschrijven. Zorg er wel voor dat er een ethernet kabel in je xbox zit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Randomcharacter Geplaatst: 31 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2009 (bewerkt) Ja ethernet kabel zit in me xbox maar welk kaartje en waar kun je die kopen? EDIT: sorry dat ik zo veel vraag Want ik zag laatst in een winkel een cd van live 3 MAANDEN GOLDMEMBER EN 5 TIJDELIJKE GAMES!!! Bewerkt: 31 augustus 2009 door Randomcharacter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2009 Ja ethernet kabel zit in me xbox maar welk kaartje en waar kun je die kopen? Als je het topic doorlas was je dit tegengekomen: Hier onderandere. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Randomcharacter Geplaatst: 31 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2009 Bedankt maar ik heb niet zo veel geld op zak, maar ik zet je bij me respectlijst Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.