Jump to content

Tegenstander schiet beter?

Dune

Recommended Posts

Als ik het multiplayerspel Deathmatch doe, lijkt het wel alsof de tegenstander veel minder kogels nodig heeft om je uit te schakelen. We hebben dan dezelfde SMG en ik probeer dan ook headshots te maken of in te zoomen. Toch hebben die gasten maar 3 tot 4 kogels nodig om je dood te maken lijkt het.

Hoe kan dit?

Of is er iets wat ik nog niet doorheb?

Alvast bedankt,

Dune

Delen op andere websites

Zoals Think al zei, schiet met salvo's. Ook kun je het volgende proberen, wanneer je met je wapen op iemand richt, druk dan heel lichtelijk de schietknop in (op PS3 met R2), daarna wordt je richtcursor iets kleiner en gerichter. Ik weet niet hoe dit werkt op de PC. Op de Xbox 360 zalt het wel de rechter trigger zijn, maar dat weet ik niet zeker.

Delen op andere websites

Zoals Think al zei, schiet met salvo's. Ook kun je het volgende proberen, wanneer je met je wapen op iemand richt, druk dan heel lichtelijk de schietknop in (op PS3 met R2), daarna wordt je richtcursor iets kleiner en gerichter. Ik weet niet hoe dit werkt op de PC. Op de Xbox 360 zalt het wel de rechter trigger zijn, maar dat weet ik niet zeker.

Kijk, dit werkt.

Reuze bedankt.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...