Dune Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2009 Als ik het multiplayerspel Deathmatch doe, lijkt het wel alsof de tegenstander veel minder kogels nodig heeft om je uit te schakelen. We hebben dan dezelfde SMG en ik probeer dan ook headshots te maken of in te zoomen. Toch hebben die gasten maar 3 tot 4 kogels nodig om je dood te maken lijkt het. Hoe kan dit? Of is er iets wat ik nog niet doorheb? Alvast bedankt, Dune Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Think Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2009 Gewoon goed aimen. Bukken kan ook wel helpen, en schiet niet heel je lader in 1 keer op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst: 31 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2009 ok tx. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
paul007 Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2009 Zoals Think al zei, schiet met salvo's. Ook kun je het volgende proberen, wanneer je met je wapen op iemand richt, druk dan heel lichtelijk de schietknop in (op PS3 met R2), daarna wordt je richtcursor iets kleiner en gerichter. Ik weet niet hoe dit werkt op de PC. Op de Xbox 360 zalt het wel de rechter trigger zijn, maar dat weet ik niet zeker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2009 Op de XBOX360 moet je voor iets gerichter te schieten op de Rechter Stick duwen , de Rechter Trigger is daar 'schieten', om paul007 te corrigeren . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst: 31 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2009 Zoals Think al zei, schiet met salvo's. Ook kun je het volgende proberen, wanneer je met je wapen op iemand richt, druk dan heel lichtelijk de schietknop in (op PS3 met R2), daarna wordt je richtcursor iets kleiner en gerichter. Ik weet niet hoe dit werkt op de PC. Op de Xbox 360 zalt het wel de rechter trigger zijn, maar dat weet ik niet zeker. Kijk, dit werkt. Reuze bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Randomcharacter Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2009 Als je tegen iemand over staat gewoon de volle laag geven en niet zo zachtjes schieten dan weet je zeker dat ie dood is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2009 >>> Door Jacky-2007: Verplaatst naar het GTA IV: Multiplayer forum<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.