Jump to content

Nat Type 3, hoe naar 2?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Weet iemand hoe ik van Nat Type 3 naar Nat type 2 kan gaan op mijn Playstation 3. Ik heb InternetPlusBellen van KPN en dus een grijze Xperia Box van het merk siemens volgensmij.

Help!

.Stan

Geplaatst:

Kan echt niemand me helpen, het probleem word erger en erger, en ik heb GEEN verstand van dat gedoe met Routers etc. dus kan iemand me het goed uitleggen voor de grijze XperiaBox?

Geplaatst:
Waarom open jij verdomme nou 666 topic's met dezelfde vraag?

Omdat ik 666 keer geen antwoord krijg, en ik in dit topic exact en alleen naar de grijze XperiaDoos vraag...

Geplaatst:

Omdat ik 666 keer geen antwoord krijg, en ik in dit topic exact en alleen naar de grijze XperiaDoos vraag...

Plaats eens screens van wat je doet en van je router.

Geplaatst:

Hoe bedoel je: 'van wat je doet'?

Screen router:

modem.jpg

Geplaatst:

.Stan, je hebt inmiddels van mij via PM reactie gehad, verdere hulp hiervoor kan met mijzelf via PM of via het tutorialtopic wat Djmaddox hierboven al noemde.

We komen vast wel tot een oplossing, hoor! ^_^

Geplaatst:
.Stan, je hebt inmiddels van mij via PM reactie gehad, verdere hulp hiervoor kan met mijzelf via PM of via het tutorialtopic wat Djmaddox hierboven al noemde.

Ok heel erg bedankt, alleen denk ik dat me ouders het niet goed zullen vinden, dat een vreemde zomaar me pc over neemt...

Geplaatst:

Hoe bedoel je: 'van wat je doet'?

Wat je instelt op je PC als je in de configuratie van je router zit.

Ok heel erg bedankt, alleen denk ik dat me ouders het niet goed zullen vinden, dat een vreemde zomaar me pc over neemt...

Je hoeft het ook niet tegen je ouders te zeggen ;) En hij (Jaap) ''nam ook mijn PC over'' en het werkt nu.

Geplaatst:

En als er iets fout gaat...

>>> Door Visser23: Quote piramide verwijderd.<<<

Geplaatst:
En als er iets fout gaat...