Pesimist Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 Hoe heet de garage deur van cj house de eerste ganton???in txd please Reageren
Beagle Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 Die naam kan je vinden door middel van een Map Editor te gebruiken (Hier staat ergens een tutorial er over). Reageren
Pesimist Geplaatst: 31 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 nou ik zie allen uitleg ik wou allen effe wete hoe die txd heet en ps als je een link verzend verzend hem dan goed en niet naar iets wat ik niet nodig heb Reageren
Beagle Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 Je moet niet lui zijn, en denken dat andere mensen het maar even voor je opzoeken als je het zelf kan. Download die map editor, volg de tut als het nodig is, en zoek de garage deur. Ps: Je had 'm wel nodig, anders had je dit hele topic niet gemaakt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.