Jump to content

zou gta 4 werken op mijn pc? met alles low detail enzo?


paolo

Recommended Posts

oioi

ik heb een laptopje van iemand gehad enzo, en k wil proberen gta 4 erop te zetten,

eerst zei hij dat het niet ging -.-' had sp1 nodig...

mijn specs:

1.6ghz core2duo

1gb ram

vage intel gpu

k weet dat dit niet gaat werken, maar als ik nou alles op low zet, miss wat tweaks zou het dan een beetje moeten werken?

ik hoop het wel want ik ben vice city een beetje beu, zeker omdat als ik een trainer gebruik hij telkens crashed hehe

Link to comment
Delen op andere websites

oke, xD

mr k heb geen zin om ene nieuwe computer te kopen eigenlijk...

dit is wat de prestatie index van windows geeft:

3.0

processor: 4,7

ram: 4,3

grafish: 5,4 (was eerst 3,1 maar met een driver update ging ie omhoog)

grafish voor spellen: 3,0 (was eerst 3.1, maar met ene driver update ging ie omlaag)

hardeschijf: 4,6

jullie gaan me zeker niet vertellen dat ik een 1000euro pc nodig heb he? (ps3 gaat mr 299 euri kosten)

Link to comment
Delen op andere websites

jammer genoeg wel (ik heb hetzelfde probleem :@ )

rofl, ik heb een Predator game computer, alles heeft waardering 5,9 (van de 5,9 lijkt mij dan ook) en ik kan nieteens alles op hoog zetten, wel veel, maar niet alles.

Dit is wat erin zit:

intel core i-7 920

6GB RAM

1GB videokaart, weet niet precies welke

Link to comment
Delen op andere websites

Dat kan wel kloppen. De PC die GTA IV op allerhoogst kan draaien moet nog uitgevonden worden. :engel:

Onzin, met een i7 en een 4870X2 of een GTX295 (de GTX295 is de snelste videokaart van nVidia en de 4870X2 de snelste van ATi) is het mogelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij tellen die dual gpu kaarten gewoon als een crossfire en werkt het dus als 1 videokaart, waar het dus op neerkomt dat je 876MB of 1024MB videgeheugen hebt, iets wat te weinig is om maxxed out te draaien omdat niet alles in het videogeheugen kan worden geladen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...