field33 Geplaatst: 11 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2009 Nah, ik heb het al eens op zo ongeveer dezelfde configuratie (maar dan op nvidia geforce 7500 light/laptop edition, hoewel ik desktop heb) geprobeerd, en ik knal de hele tijd tegen muren aan en kan de draw distance niet ietsje hoger doen Xbox360 is beter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TommyGunz Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2009 Dat kan wel kloppen. De PC die GTA IV op allerhoogst kan draaien moet nog uitgevonden worden. Onzin, met een i7 en een 4870X2 of een GTX295 (de GTX295 is de snelste videokaart van nVidia en de 4870X2 de snelste van ATi) is het mogelijk. Nee, een computer met een ATI videokaart die GTA IV op z'n hoogst kan draaien moet nog uitgevonden worden, een goedkoop rotsysteem met een nvidia kaart kan het net zo goed spelen als een high-end systeem met een ATI kaart. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2009 Wacht maar op de Cypress van ATI. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtavcsky Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2009 Ookal zouden de specs het wel aankunnen op low...je brand dan alsnog je vidcard naar de fillisteinen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Deluxo Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2009 Ookal zouden de specs het wel aankunnen op low...je brand dan alsnog je vidcard naar de fillisteinen! Waar heb jij dat vandaag? Bron a.u.b. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2009 dat kan niet, omdat de videokaart op de highest clocks draait en de koeler er op is gebouwd dat aan te kunnen, dus dat is gewoon pure onzin, een videokart brand je pas echt weg bij 100+ graden, en dat haal je echt niet met gta4 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.