Jump to content

help missie

panterke

Recommended Posts

weet iemand wat ik moet doen met die trein ik moet een trein volgen en die big smoke schiet die gangsters dood. na een tijdje ga de trein alleen door en ik heb die missie gefaald wat ik moet nu doen?? nu dat ik toch bezig ben. weten jullie dan ook wat ik moet doen bij die missie met een speciaal auto dat je kan bewegen ik weet de naam van de auto niet. maar je moet met die auto naar een bende gaan en dan moet je bewegen op de maat van de muziek met die auto maar da lukt niet. weet iemand hoe ik daar voorbij graak groetjes panterke

Delen op andere websites

weet iemand wat ik moet doen met die trein ik moet een trein volgen en die big smoke schiet die gangsters dood. na een tijdje ga de trein alleen door en ik heb die missie gefaald wat ik moet nu doen?? nu dat ik toch bezig ben. weten jullie dan ook wat ik moet doen bij die missie met een speciaal auto dat je kan bewegen ik weet de naam van de auto niet. maar je moet met die auto naar een bende gaan en dan moet je bewegen op de maat van de muziek met die auto maar da lukt niet. weet iemand hoe ik daar voorbij graak groetjes panterke

in de missie Wrong Side of the Tracks moet je goed naast die trein rijden dat bigsmoke die ventjes dood kan schieten. Voordat ie bij de brug naar LV komt ;) . kijk ook

hier

Bij de misie Cesar Vialpando

moet je zo'n lowrider ophalen rij dan naar die andere plek toe en dan moet je het rechter knuppeltje bewegen naar de kant war de pijl staat ;) voor meer info kijk hier

Bewerkt: door kraay
Delen op andere websites

bij 'wrong side of the tracks': ga goed ver van de trein rijden(anders schiet smoke alleen maar tegen de trein aan) als het goed is zijn de 4 Vagos dood net nadat je de eerste tunnel inrijdt

bij 'cesar vialpando': ga naar de garage en haal je low-rider op. Ga dan naar Unity Station. Beweeg de rechter analoge in de richting van de pijltjes.(oefening baart kunst!)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...