Pesimist Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 Hoe heet cj's eerste huis (de garage) in txd??en welke map
benhelsloot Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 hoezo eigenlijk ? als ik vragen mag
Pesimist Geplaatst: 1 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2009 IK wil die bewerken maar d=ik kan die garage deur maar niet vinden
jobator Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 ok moet je ff naar een modding site gaan,zoek daar een garage deur uit,download hem,en dan zie je hoe het bestand heet greets
benhelsloot Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 ok moet je ff naar een modding site gaan,zoek daar een garage deur uit,download hem,en dan zie je hoe het bestand heet greets weet ik ook wel maar ik vroeg toch waarom
jobator Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 ok moet je ff naar een modding site gaan,zoek daar een garage deur uit,download hem,en dan zie je hoe het bestand heet greets weet ik ook wel maar ik vroeg toch waarom jij zei ok,en toen gaf ik antwoord op zijn vraag ik wil je niet de les lezen greets
benhelsloot Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 ok moet je ff naar een modding site gaan,zoek daar een garage deur uit,download hem,en dan zie je hoe het bestand heet greets weet ik ook wel maar ik vroeg toch waarom jij zei ok,en toen gaf ik antwoord op zijn vraag ik wil je niet de les lezen greets ok musii42 in wat wil je het johnson house dan veranderen ?
Doggi Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 als ik een tip mag geven doe de geest mod dan zie je CJ moeder als geest
Pesimist Geplaatst: 2 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2009 (bewerkt) Nee ik wil weten hoe die garage deur heet in wil hm bererke En die geest lijkt me leuk Bewerkt: 2 september 2009 door musii42
Big Boss Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 SafehousesSavehouse in Grove Street contachou1_lae2 Zie verder ook de Modding Fora.
Dutchy3010 Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=13311 Gesloten + verplaatst.
Recommended Posts