benhelsloot Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 in de laatste missie van marty moet je een man ophallen die breng je naar marty en die man schiet marty neer die man heet carl zou het zijn dat cj terug naar liberty city is gegaan omdaar verder tegaan ? Reageren
Randomcharacter Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 Denk het wel want in de kranten van IV staat dat ie ''gang member dead'' en die foto lijkt verdomd op carl maar dan met groene bandana's dus het zou kunnen Reageren
Nissan Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 Hij heet Carlos. En die Carlos gebruikt een gewone Ped. Oftewel, het is niet Carl uit SA . Reageren
benhelsloot Geplaatst: 1 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2009 is het carl ja of nee ? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 is het carl ja of nee ? Als je CG's post leest kan je toch zelf vinden dat hij zegt: het is niet Carl uit SA . Reageren
benhelsloot Geplaatst: 1 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2009 maar random zegt van wel en ik vind ook van wel Reageren
Nissan Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Hij zegt dat het zou kunnen. En als je naar zijn gezicht kijkt en naar zijn stem luistert hoor en zie je dat het hem duidelijk niet is . Reageren
Randomcharacter Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 maar random zegt van wel en ik vind ook van wel Ik zei: het zou kunnen maar Cg heeft gelijk Reageren
Wu-Zi-Mu Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 Naar een stem luisteren heeft sowieso geen zin. Ik weet niet meer welk Personage het was maar er was een personage die in de ene GTA een andere Voice Actor had dan in de andere GTA. Reageren
Nissan Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 Das geen bewijs he. Dat is Donald Love. In LCS heeft hij een andere voice actor dan in GTA III. In LCS is hij duidelijk nog jong (en heeft dus een andere stem) en in III is hij duidelijk veel volwassener, vandaar die stem . Reageren
benhelsloot Geplaatst: 3 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2009 Das geen bewijs he. Dat is Donald Love. In LCS heeft hij een andere voice actor dan in GTA III. In LCS is hij duidelijk nog jong (en heeft dus een andere stem) en in III is hij duidelijk veel volwassener, vandaar die stem . wat heeft dit nou met het onderwerp temaken en zeg niet dat ik een wijsneus ben Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 ok Offtopic: je mag niet moderaterig gaan doen. Ontopic: Ik heb het spel ook gehad en het is NIET Carl uit GTA SA. Reageren
Galiorix Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 Het is gewoon een toevallige samenkomst van dingen, aangezien ze bij het maken van GTA III nog helemaal geen idee hadden van GTA San Andreas... Het kan dus onmogelijk bedoelt zijn dat je in GTA III de hoofdpersoon van een GTA die later uit kwam moest vermoorden. Reageren
Randomcharacter Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 ok Offtopic: je mag niet moderaterig gaan doen. Ontopic: Ik heb het spel ook gehad en het is NIET Carl uit GTA SA. Hey de Topicstarter mag dit ook doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.