fronk Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 Hey, Volgens WikiGTA is er een auto en die heet 'Gumshoe'. Een nieuwsbusje staat er bij. Maar ik kan die wagen nergens vinden en ook niet kopen. Heeft iemand enig idee waar ik dat ding kan vinden, want ik zou hem toch graag zien. Zo ziet hij er uit: Het is ook het enigste voertuig waar ik nog nooit in heb gezeten van alle voertuigen. Reageren
H995 Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 Hey, Volgens WikiGTA is er een auto en die heet 'Gumshoe'. Een nieuwsbusje staat er bij. Maar ik kan die wagen nergens vinden en ook niet kopen. Heeft iemand enig idee waar ik dat ding kan vinden, want ik zou hem toch graag zien. Zo ziet hij er uit: Het is ook het enigste voertuig waar ik nog nooit in heb gezeten van alle voertuigen. weet je wel zeker dat het zo is?? Ik heb er nog nooit over gehoord en een plaatje/filmpje van gezien (behalve deze dan ) Ook heeft niemand hem nog gevonden, dus ik weet het niet hoor... Reageren
Svenie Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 Zonder cheats of hacks is het niet mogelijk om de Gumshoe te bemachtigen. Het voertuig komt echter wel voor in het spel, namelijk tijdens de missie Scrambled van Wade Heston. De zogenaamde 'Scramblers' die je moet vernietigen zij in feite deze Gumshoe busjes. Edit: Beschrijving op WikiGTA is aangepast, zodat het nu voor iedereen duidelijk is. Reageren
fronk Geplaatst: 16 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2009 Zonder cheats of hacks is het niet mogelijk om de Gumshoe te bemachtigen. Het voertuig komt echter wel voor in het spel, namelijk tijdens de missie Scrambled van Wade Heston. De zogenaamde 'Scramblers' die je moet vernietigen zij in feite deze Gumshoe busjes.Edit: Beschrijving op WikiGTA is aangepast, zodat het nu voor iedereen duidelijk is. Ok, bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.