kayle Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 (bewerkt) Hoi allemaal. Ik heb mijn eerste huis voor in :mp gemaakt. Hij is wel erg groot, misschien te groot, maar leuk om in te lopen enz... Hieronder zie je het huis. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden Wie er interesse in heeft mailt me maar. Alleen ben ik nog bezig met de collision enz... Gr. Kayle Bewerkt: 31 augustus 2009 door kayle Reageren
Basssss Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 Ziet er leuk uit, maar bedenk wel.. Als je het in multiplayer wil zetten moet iedereen het downloaden voordat die persoon het kan zien. Reageren
kayle Geplaatst: 8 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2009 Ziet er leuk uit, maar bedenk wel.. Als je het in multiplayer wil zetten moet iedereen het downloaden voordat die persoon het kan zien. Ik weet dat dat eerst moet , maar daar heb ik al een oplossing voor Reageren
kayle Geplaatst: 8 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2009 Ziet er leuk uit, maar bedenk wel.. Als je het in multiplayer wil zetten moet iedereen het downloaden voordat die persoon het kan zien. Ik weet dat dat eerst moet , maar daar heb ik al een oplossing voor Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Geplaatst: 8 september 2009 Ziet er leuk uit, maar bedenk wel.. Als je het in multiplayer wil zetten moet iedereen het downloaden voordat die persoon het kan zien. Ik weet dat dat eerst moet , maar daar heb ik al een oplossing voor Ziet er leuk uit, maar bedenk wel.. Als je het in multiplayer wil zetten moet iedereen het downloaden voordat die persoon het kan zien. Ik weet dat dat eerst moet , maar daar heb ik al een oplossing voor Double post, maar wat voor oplossing? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.