Jirachi03 Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 Ik heb zonder dat ik het wist de riotcheat gebruikt en daarna opgeslagen paar jaar geleden. : Is het mogelijk om de missie uit te spelen om alvast de auto dar neer te zetten? Reageren
flippie13 Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 Helaas is het met de riot cheat niet mogenlijk om de storyline uit te spelen, waarschijnlijk als je de auto er al neerzet, moet je toch eerst naar de marker lopen om de missie te starten, en verdwijnt die daarna Misschien, als je n00bmode gebruikt, kan je tijden de cutscene dat mad dogg wil gaan springen, op C+ spatie drukken, en dan kan je weer bewegen, dan de walton (ja toch?) pakken, en naar de plek rijden waar mad dogg springt , ik weet dit niet zeker, en heb het ook niet getest, en als je nog geen n00bmode hebt geinstaleerd raad ik dit ook af, want als je n00bmode instaleerd, kunnen je oudere savegames niet meer bespeeld worden Reageren
Jirachi03 Geplaatst: 31 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 Helaas is het met de riot cheat niet mogenlijk om de storyline uit te spelen, waarschijnlijk als je de auto er al neerzet, moet je toch eerst naar de marker lopen om de missie te starten, en verdwijnt die daarna Misschien, als je n00bmode gebruikt, kan je tijden de cutscene dat mad dogg wil gaan springen, op C+ spatie drukken, en dan kan je weer bewegen, dan de walton (ja toch?) pakken, en naar de plek rijden waar mad dogg springt , ik weet dit niet zeker, en heb het ook niet getest, en als je nog geen n00bmode hebt geinstaleerd raad ik dit ook af, want als je n00bmode instaleerd, kunnen je oudere savegames niet meer bespeeld worden Helaas heb ik deze game voor de ps2 Reageren
flippie13 Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 Wanneer je de "Riot-cheat" hebt gebruikt en met deze cheat je spel hebt bewaard zal Madd Dogg gelijk na de cutscene springen, hierdoor is het onmogelijk om het spel uit te spelen. De enige oplossing voor het spel op de PS2 en Xbox is om een nieuw spel te starten of een savegame te laden waarin de "Riot-cheat" niet is gebruikt Helaas moet je nu dan opnieuw beginnen, of een save game downloaden Reageren
Megadreams Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 Nog een mogelijkheid: een cleo code die je constant unfreezed en de camera standpunt herstel dan de walton pakken en toch is de cutscene nog bezig. Valt te proberen, toch? Reageren
Jirachi03 Geplaatst: 31 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 Nog een mogelijkheid: een cleo code die je constant unfreezed en de camera standpunt herstel dan de walton pakken en toch is de cutscene nog bezig.Valt te proberen, toch? Lijkt me best lastig. Of er al iets neerzetten waardoor ie niet kapot valt? Klinkt best logisch ,maar ik weet het niet zeker. Oja als je deze missie niet kunt doen , kan je dus ook niet de missie riot, home coming etc. doen? Reageren
Jirachi03 Geplaatst: 31 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 Nog een mogelijkheid: een cleo code die je constant unfreezed en de camera standpunt herstel dan de walton pakken en toch is de cutscene nog bezig.Valt te proberen, toch? Waar vind ik die ? Reageren
flippie13 Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Cleo is volgens mij alleen op de computer, en aangezien jij hem op de ps2 hebt, niet mogenlijk Of je moet speciale software kopen, maar dat zal dan weer 20 euro zijn, kan je beter een safegame downloaden, of opnieuw beginnen Reageren
Randomcharacter Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 (bewerkt) Ik zou opnieuw Beginnen lekker weer bij de verhaallijn uit het begin Bewerkt: 1 september 2009 door Randomcharacter Reageren
Doggi Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 ik had het ooit ook eens gedaan er is helaas geen andere maniet dan terg te beginnen zonder riot-cheat Reageren
Doggi Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 arme madd dogg ja je komt hem redden en dan stort ie nog te pletter Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.