Jump to content

Madd dogs


Jirachi03

Recommended Posts

Helaas is het met de riot cheat niet mogenlijk om de storyline uit te spelen, waarschijnlijk als je de auto er al neerzet, moet je toch eerst naar de marker lopen om de missie te starten, en verdwijnt die daarna :N

Misschien, als je n00bmode gebruikt, kan je tijden de cutscene dat mad dogg wil gaan springen, op C+ spatie drukken, en dan kan je weer bewegen, dan de walton (ja toch?) pakken, en naar de plek rijden waar mad dogg springt ;), ik weet dit niet zeker, en heb het ook niet getest, en als je nog geen n00bmode hebt geinstaleerd raad ik dit ook af, want als je n00bmode instaleerd, kunnen je oudere savegames niet meer bespeeld worden :)

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas is het met de riot cheat niet mogenlijk om de storyline uit te spelen, waarschijnlijk als je de auto er al neerzet, moet je toch eerst naar de marker lopen om de missie te starten, en verdwijnt die daarna :N

Misschien, als je n00bmode gebruikt, kan je tijden de cutscene dat mad dogg wil gaan springen, op C+ spatie drukken, en dan kan je weer bewegen, dan de walton (ja toch?) pakken, en naar de plek rijden waar mad dogg springt ;), ik weet dit niet zeker, en heb het ook niet getest, en als je nog geen n00bmode hebt geinstaleerd raad ik dit ook af, want als je n00bmode instaleerd, kunnen je oudere savegames niet meer bespeeld worden :)

Helaas heb ik deze game voor de ps2 :(

Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer je de "Riot-cheat" hebt gebruikt en met deze cheat je spel hebt bewaard zal Madd Dogg gelijk na de cutscene springen, hierdoor is het onmogelijk om het spel uit te spelen. De enige oplossing voor het spel op de PS2 en Xbox is om een nieuw spel te starten of een savegame te laden waarin de "Riot-cheat" niet is gebruikt

Helaas moet je nu dan opnieuw beginnen, of een save game downloaden :N

Link to comment
Delen op andere websites

Nog een mogelijkheid: een cleo code die je constant unfreezed en de camera standpunt herstel dan de walton pakken en toch is de cutscene nog bezig.

Valt te proberen, toch?

Lijkt me best lastig.

Of :) er al iets neerzetten waardoor ie niet kapot valt? :puh:

Klinkt best logisch ,maar ik weet het niet zeker.

Oja als je deze missie niet kunt doen , kan je dus ook niet de missie riot, home coming etc. doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Cleo is volgens mij alleen op de computer, en aangezien jij hem op de ps2 hebt, niet mogenlijk :{

Of je moet speciale software kopen, maar dat zal dan weer 20 euro zijn, kan je beter een safegame downloaden, of opnieuw beginnen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...