koter Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 heey ik heb wel een speedometer voor gta vc maar die is op mph en ik zou er nu een willen hebben met km per uur dus als iemand die heeft of ergens gezien heeft wil die dan ever reageren alvast bedankt Reageren
Velaro Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 heey ik heb wel een speedometer voor gta vc maar die is op mph en ik zou er nu een willen hebben met km per uur dus als iemand die heeft of ergens gezien heeft wil die dan ever reageren alvast bedankt Welkom op GTAForum, koter! Deze snelheidsmeter kan je snelheid ook in kilometer per uur weergeven. Je hebt er wel Vice City versie 1.1 voor nodig. Als je die nog niet hebt moet je snel even deze patch installeren en dan kan je met de snelheidsmeter aan de slag. Veel plezier! Reageren
koter Geplaatst: 2 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2009 heey ik heb wel een speedometer voor gta vc maar die is op mph en ik zou er nu een willen hebben met km per uur dus als iemand die heeft of ergens gezien heeft wil die dan ever reageren alvast bedankt Welkom op GTAForum, koter! Deze snelheidsmeter kan je snelheid ook in kilometer per uur weergeven. Je hebt er wel Vice City versie 1.1 voor nodig. Als je die nog niet hebt moet je snel even deze patch installeren en dan kan je met de snelheidsmeter aan de slag. Veel plezier! heel erg bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.