Jump to content

Box Art "Episodes from Liberty City" bekend


Jacky-2007

Recommended Posts


Vandaag onthulde Rockstar Games op de onlangs vernieuwde site rockstargames.com de boxart bestemd voor de combinatie van The Lost and Damned en The Ballad of Gay Tony, twee op zich staande episodes die zich afspelen in hetzelfde Liberty City als GTA IV. De releases van Episodes voor GTA IV zijn tot nu toe alleen beschikbaar voor de xbox 360.

Ookal zijn het add-ons die normaal gesproken dienen te worden gedownload via xbox LIVE Marketplace, wanneer je deze Episodes of Liberty City in de winkel koopt op DVD bezit je een stand-alone versie die ook zonder de originele GTA IV game speelbaar is.


episodesfromlibertycity_cover.jpg


EDIT: Hier kan je de wallpaperversie vinden. (1920x1080)


Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • jobator

    8

  • Nissan

    7

  • benhelsloot

    4

  • Jesperkaj

    3

Nice ik wil hem ook maar ik ben geen Xbox. Die auto linksonder zou dat een nieuwe zijn in TBOGT?

zo te zien komen er nu al 2 nieuwe helicopters bij,ik zie al een nieuwe sportauto :puh: ff kijken; eennieuw vuurwapen,en vanmiddag de trailer =D

greets :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Hij ziet er goed uit. En houd nogsteeds dezelfde stijl aan als alles andere GTA boxarts vanaf gta: III

Helikopter links boven Je ziet er ook een persoontje met een parachute.

Ze hebben precies de perfecte boxart gemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Om te voorkomen dat ik m'n TLaD weer verneuk koop ik hem in de EoLC editie. Mooi doosje dat vaak in mijn XBOX gaat te vinden zijn :puh: .

ik ga hem ook halen.

Maar eerst kijken of ik genoeg geld op mijn pinpas heb.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ik de DVD ga kopen, aangezien ik GTA IV op de PC (Slecht werkend) heb en wel een Xbox 360 heb. Handig dat het als stand-alone uitkomt. Ik heb op Gamed.nl gelezen dat het €40,- gaat kosten. Iets te veel voor een combi-uitbreiding. Ik had het bij zo'n €30,- gehouden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ik de DVD ga kopen, aangezien ik GTA IV op de PC (Slecht werkend) heb en wel een Xbox 360 heb. Handig dat het als stand-alone uitkomt. Ik heb op Gamed.nl gelezen dat het €40,- gaat kosten. Iets te veel voor een combi-uitbreiding. Ik had het bij zo'n €30,- gehouden.

TLaD koste 20 euro,TBoGT dus ook,das bij elkaar opgeteld 40 euro,wees blij dat je geen dvd toeslagen krijgt erop ;)

ik ga hem trouwens denk ik ook als dvd kopen,of maar gewoon downloaden,ik bedoel,hoe kan je de gedownloade dan verneuken cuban?? anyway ik ga hem denk downloaden :bonk:

greets :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...