Jesperkaj Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Ik denk dat ik de DVD ga kopen, aangezien ik GTA IV op de PC (Slecht werkend) heb en wel een Xbox 360 heb. Handig dat het als stand-alone uitkomt. Ik heb op Gamed.nl gelezen dat het €40,- gaat kosten. Iets te veel voor een combi-uitbreiding. Ik had het bij zo'n €30,- gehouden. TLaD koste 20 euro,TBoGT dus ook,das bij elkaar opgeteld 40 euro,wees blij dat je geen dvd toeslagen krijgt erop Nee, ik bedoelde dat, omdat TLAD ook alweer een tijdje geleden is uitgekomen. Reageren
Nissan Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Jesper, GTA IV kost op de meeste plaatsen ook nog steeds €60 hoor. Dus ik denk niet dat er zo vlug verandering in zou komen . Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Jesper, GTA IV kost op de meeste plaatsen ook nog steeds €60 hoor. Dus ik denk niet dat er zo vlug verandering in zou komen . Hier bijvoorbeeld , maar ik vind het er mooi uitzien . Reageren
jobator Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Ik denk dat ik de DVD ga kopen, aangezien ik GTA IV op de PC (Slecht werkend) heb en wel een Xbox 360 heb. Handig dat het als stand-alone uitkomt. Ik heb op Gamed.nl gelezen dat het €40,- gaat kosten. Iets te veel voor een combi-uitbreiding. Ik had het bij zo'n €30,- gehouden. TLaD koste 20 euro,TBoGT dus ook,das bij elkaar opgeteld 40 euro,wees blij dat je geen dvd toeslagen krijgt erop Nee, ik bedoelde dat, omdat TLAD ook alweer een tijdje geleden is uitgekomen. dan had je vorige week moeten bestellen op xbox live,dan wasie namelijk 12 ipv 20 Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Ik denk dat ik de DVD ga kopen, aangezien ik GTA IV op de PC (Slecht werkend) heb en wel een Xbox 360 heb. Handig dat het als stand-alone uitkomt. Ik heb op Gamed.nl gelezen dat het €40,- gaat kosten. Iets te veel voor een combi-uitbreiding. Ik had het bij zo'n €30,- gehouden. TLaD koste 20 euro,TBoGT dus ook,das bij elkaar opgeteld 40 euro,wees blij dat je geen dvd toeslagen krijgt erop Nee, ik bedoelde dat, omdat TLAD ook alweer een tijdje geleden is uitgekomen. dan had je vorige week moeten bestellen op xbox live,dan wasie namelijk 12 ipv 20 Lukt niet, ik heb GTA I niet op de XBOX 360, maar alleen op de PC. Toen was het nog geen Stand-alone. Reageren
jobator Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Ik denk dat ik de DVD ga kopen, aangezien ik GTA IV op de PC (Slecht werkend) heb en wel een Xbox 360 heb. Handig dat het als stand-alone uitkomt. Ik heb op Gamed.nl gelezen dat het €40,- gaat kosten. Iets te veel voor een combi-uitbreiding. Ik had het bij zo'n €30,- gehouden. TLaD koste 20 euro,TBoGT dus ook,das bij elkaar opgeteld 40 euro,wees blij dat je geen dvd toeslagen krijgt erop Nee, ik bedoelde dat, omdat TLAD ook alweer een tijdje geleden is uitgekomen. dan had je vorige week moeten bestellen op xbox live,dan wasie namelijk 12 ipv 20 Lukt niet, ik heb GTA I niet op de XBOX 360, maar alleen op de PC. Toen was het nog geen Stand-alone. oww,in die patriot xD Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Ik denk dat ik de DVD ga kopen, aangezien ik GTA IV op de PC (Slecht werkend) heb en wel een Xbox 360 heb. Handig dat het als stand-alone uitkomt. Ik heb op Gamed.nl gelezen dat het €40,- gaat kosten. Iets te veel voor een combi-uitbreiding. Ik had het bij zo'n €30,- gehouden. TLaD koste 20 euro,TBoGT dus ook,das bij elkaar opgeteld 40 euro,wees blij dat je geen dvd toeslagen krijgt erop Nee, ik bedoelde dat, omdat TLAD ook alweer een tijdje geleden is uitgekomen. dan had je vorige week moeten bestellen op xbox live,dan wasie namelijk 12 ipv 20 Lukt niet, ik heb GTA I niet op de XBOX 360, maar alleen op de PC. Toen was het nog geen Stand-alone. oww,in die patriot xD Euhm.. Wat bedoel je hier eigenlijk mee.? Reageren
Nissan Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Hij bedoeld waarschijnlijk, ''ooh, op die fiets!''. Maar omdat het GTA is gebruikt hij Patriot in plaats van fiets . Reageren
jobator Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Hij bedoeld waarschijnlijk, ''ooh, op die fiets!''. Maar omdat het GTA is gebruikt hij Patriot in plaats van fiets . helemaal correct xD Reageren
Nissan Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Als The Underground lid ben je nog enigzins op de hoogte van dat soort dingen . Maarja, de Box Art ziet er weer eens geweldig uit. Een GTA waardig . Reageren
jobator Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 zal "The episodes of Liberty City" als aparte gta game worden verkocht? Greets Reageren
Nissan Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Ja, ''Episodes of Liberty City'' is een Stand Alone game. Oftewel, je hebt niet GTA IV nodig om hem te kunnen spelen . Reageren
benhelsloot Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 hoe zou de trailer zijn ? Reageren
Nissan Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Dat kunnen we vanavond vanaf 7 uur bekijken! Reageren
H995 Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 hee ik had ff een vraagje, is het wel een "echte" game,(zoals gta 4) of is het maar een kleine versie van gta4??? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.