Jump to content

wtf!


propje400

Recommended Posts

ik had een max players van 50, toen ik dit in server config veranderde naar 20, krijgi k elke keer als ik op de server ga en een class kiez, sampserver.exe niet verzenden gezeik en crasht mijn server toen ik dit terug veranderde naar 50, blijft het hetzelfde?

Link to comment
Delen op andere websites

ik had een max players van 50, toen ik dit in server config veranderde naar 20, krijgi k elke keer als ik op de server ga en een class kiez, sampserver.exe niet verzenden gezeik en crasht mijn server toen ik dit terug veranderde naar 50, blijft het hetzelfde?

Crashed je server of je client? Anyway, post je OnPlayerSpawn en OnPlayerRequestClass eens...

Link to comment
Delen op andere websites

ik had een max players van 50, toen ik dit in server config veranderde naar 20, krijgi k elke keer als ik op de server ga en een class kiez, sampserver.exe niet verzenden gezeik en crasht mijn server toen ik dit terug veranderde naar 50, blijft het hetzelfde?

Crashed je server of je client? Anyway, post je OnPlayerSpawn en OnPlayerRequestClass eens...

Gewoon het zwarte scherm van sampserver.exe sluit af,

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
SetPlayerToTeamColour(playerid);
PlayerPlaySound(playerid,1184,0.0,0.0,0.0);
GivePlayerWeapon(playerid,24,49);
ClearAnimations(playerid);






switch (gPlayerClass[playerid])
{
	case 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9:
	{
	 SetPlayerWorldBounds(playerid, 35.03363, -326.9805, 233.5575, -198.5239);
		gPlayerCheckpointStatus[playerid] = CHECKPOINT_NONE;
		SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Welcome(back) in Sicilian Criminal Society. Use /gate to open the gate! Kill the National Crime Syndicate!");
		SetPlayerArmour(playerid,30);
		SetPlayerInterior(playerid,0);
		   SetPlayerMapIcon( playerid, 1, 22.7587,88.0980,3.1172, 62, 0 );



	}

	case 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17:
	{
	 SetPlayerWorldBounds(playerid, 35.03363, -326.9805, 233.5575, -198.5239);
gPlayerCheckpointStatus[playerid] = CHECKPOINT_NONE;
		SendClientMessage(playerid, COLOR_FELGREEN, "Welcome(back) in   National Crime Syndicate. Use /gate to open the gate! Kill the  Sicilian Criminal Society!");
		SetPlayerInterior(playerid,0);
		SetPlayerArmour(playerid,30);
		SetPlayerMapIcon( playerid, 1,-142.7561,-68.6173,3.1172, 59, 0 );
ClearAnimations(playerid);


	}

	case 18:
	{
	 SetPlayerWorldBounds(playerid, 35.03363, -326.9805, 233.5575, -198.5239);
gPlayerCheckpointStatus[playerid] = CHECKPOINT_NONE;
		SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, "Welcome(back) in  medical attention. Use /heal [id] to heal a player, you receive 200$ for every heal!");
		SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, "You also can murder your enemy's !");
		SetPlayerInterior(playerid,0);
		SetPlayerArmour(playerid,30);
		SetPlayerMapIcon( playerid, 1,-142.7561,-68.6173,3.1172, 59, 0 );
ClearAnimations(playerid);
medic++;


	}

}
if(DiedByOwnTeam[playerid] == true) //Als de speler is vermoord door zijn eigen team
{
	SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); //Zet hem terug op zijn oude positie
}
DiedByOwnTeam[playerid] = false; //Laat dit onderaan staan, anders werkt het niet.


return 1;
}

public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)


{

SetPlayerTeamFromClass(playerid, classid);

SetupPlayerForClassSelection(playerid);



gPlayerClass[playerid] = classid;

switch (classid) {

		case 0:

		{

			GameTextForPlayer(playerid, "~r~Sicilian Criminal Society", 1000, 3);
			SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE1);

		}

		case 1:

		{

			GameTextForPlayer(playerid, "~r~Sicilian Criminal Society", 1000, 3);

			SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE1);
		}
		case 2:

		{

			GameTextForPlayer(playerid, "~r~Sicilian Criminal Society", 1000, 3);
			SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE1);

		}
			case 3:

		{

			GameTextForPlayer(playerid, "~r~Sicilian Criminal Society", 1000, 3);
			SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE1);

		}
			case 4:

		{

			GameTextForPlayer(playerid, "~r~Sicilian Criminal Society", 1000, 3);
			SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE1);

		}

		case 5:

		{

			GameTextForPlayer(playerid, "~r~Sicilian Criminal Society", 1000, 3);
			SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE1);

		}
			case 6:

		{

			GameTextForPlayer(playerid, "~r~Sicilian Criminal Society", 1000, 3);
			SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE1);

		}
			case 7:

		{

			GameTextForPlayer(playerid, "~r~Sicilian Criminal Society", 1000, 3);
			SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE1);

		}
			case 8:

		{

			GameTextForPlayer(playerid, "~r~Sicilian Criminal Society", 1000, 3);
			SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE1);

		}


		case 9:

		{

			GameTextForPlayer(playerid, "~g~National Crime Syndicate", 1000, 3);
			SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE1);

		}

		case 10:

		{

			GameTextForPlayer(playerid, "~g~National Crime Syndicate", 1000, 3);
			SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE1);

		}

		case 11:

		{

			GameTextForPlayer(playerid, "~g~National Crime Syndicate", 1000, 3);
			SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE1);

		}
		case 12:

		{

			GameTextForPlayer(playerid, "~g~National Crime Syndicate", 1000, 3);
			SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE1);

		}
		case 13:

		{

			GameTextForPlayer(playerid, "~g~National Crime Syndicate", 1000, 3);
			SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE1);

		}


		case 14:

		{

			GameTextForPlayer(playerid, "~g~National Crime Syndicate", 1000, 3);
			SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE1);

		}

		case 15:

		{

			GameTextForPlayer(playerid, "~g~National Crime Syndicate", 1000, 3);
			SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE1);

		}
		case 16:

		{

			GameTextForPlayer(playerid, "~g~National Crime Syndicate", 1000, 3);
			SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE1);

		}
		case 17:

		{

			GameTextForPlayer(playerid, "~g~National Crime Syndicate", 1000, 3);
			SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE1);

		}
		case 18:

		{

			GameTextForPlayer(playerid, "~b~medical attention", 1000, 3);
			SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE1);

		}


}

return 1;

}

EDIT het licht trouwens niet aan de spawn, want als ik connect, en helemaal niets doe, krijg ik het ook binnen 10 sec ofso.

Bewerkt: door propje400
Link to comment
Delen op andere websites

En heb je nog timers draaien? Dat zou verklaren dat ie na 10 seconden crashed... Disable eens al je timers, en activeer ze dan weer stuk voor stuk. Crashed 'ie niet? Dan zit 't 'm niet in die timer. Crashed ie wel? Post dan die timer met bijbehorende code eens ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Gebruik je toevallig ook een MySQL server? Een error in je MySQL code compiled wel in Pawn, maar je server zal crashen als die verkeerde code wordt uitgevoerd.

Overigens kun je je OnPlayerRequestClass VEEL korter maken:

public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerTeamFromClass(playerid, classid);
SetupPlayerForClassSelection(playerid);
gPlayerClass[playerid] = classid;

switch(classid)
{
	case 0..8:
	{
		GameTextForPlayer(playerid, "~r~Sicilian Criminal Society", 1000, 3);
		SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE1);
	}
	case 9..17:
	{
		GameTextForPlayer(playerid, "~g~National Crime Syndicate", 1000, 3);
		SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE1);
	}
	case 18:
	{
		GameTextForPlayer(playerid, "~b~medical attention", 1000, 3);
		SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE1);
	}
}
return 1;
}

Link to comment
Delen op andere websites

Gebruik je toevallig ook een MySQL server? Een error in je MySQL code compiled wel in Pawn, maar je server zal crashen als die verkeerde code wordt uitgevoerd.

Overigens kun je je OnPlayerRequestClass VEEL korter maken:

public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerTeamFromClass(playerid, classid);
SetupPlayerForClassSelection(playerid);
gPlayerClass[playerid] = classid;

switch(classid)
{
	case 0..8:
	{
		GameTextForPlayer(playerid, "~r~Sicilian Criminal Society", 1000, 3);
		SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE1);
	}
	case 9..17:
	{
		GameTextForPlayer(playerid, "~g~National Crime Syndicate", 1000, 3);
		SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE1);
	}
	case 18:
	{
		GameTextForPlayer(playerid, "~b~medical attention", 1000, 3);
		SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE1);
	}
}
return 1;
}

En deze 2 ook:

case 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9:

case 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17:

Naar:

case 0..9:

case 10..17:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...