Jump to content

phoenix


.inferno.

Recommended Posts

WikiGTA is your friend er is alleen geen vindplaats voor. je krijgt het volgens mij een paar keer in een missie of op de weg maar dat weet ik niet zeker

ok dat is jammer want ik heb geen zin om uren te gaan zoeken

en wat bedoel je met WikiGTA is your friend?? :D:D

bedankt he :D

Dat WikiGTA meer informatie heeft dan je denkt ;) als je iets nodig hebt met auto's moet je eerst ff op WikiGTA kijken want dat bespaard jou de tijd om op een reactie te wachten ;) no problemo

Link to comment
Delen op andere websites

WikiGTA is your friend er is alleen geen vindplaats voor. je krijgt het volgens mij een paar keer in een missie of op de weg maar dat weet ik niet zeker

ok dat is jammer want ik heb geen zin om uren te gaan zoeken

en wat bedoel je met WikiGTA is your friend?? :D:D

bedankt he :D

Dat WikiGTA meer informatie heeft dan je denkt ;) als je iets nodig hebt met auto's moet je eerst ff op WikiGTA kijken want dat bespaard jou de tijd om op een reactie te wachten ;) no problemo

ok bedankt ik zal daar eens gaan kijken ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de phoenix in één missie gezien, ik weet alleen niet meer welke.. Er is inderdaad geen vindplaats voor.

Je hebt het waarschijnlijk in de missie A Home in The Hills gezien maar daar zijn de deuren op slot zie ik nu op WikiGTA misschien wanneer hij uit die brandende auto springt je het wrak in je garage kunt duwen. maar misschien springt hij er nie uit. Dat weet ik niet zeker

Link to comment
Delen op andere websites

De Phoenix wordt gebruikt in de race: San Fierro Hills, te starten aan Wang Cars,

ook wordt hij dus als eerder gezegt gebruikt in de missie: 'A Home in the Hills'

maar mocht je de PS2 versie hebben, zal die raar genoeg verdwijnen eenmaal

geparkeerd in je garage, ook zal door de cheat 'Snelle Auto's' de Phoenix op de weg te zien zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

De Phoenix wordt gebruikt in de race: San Fierro Hills, te starten aan Wang Cars,

ook wordt hij dus als eerder gezegt gebruikt in de missie: 'A Home in the Hills'

maar mocht je de PS2 versie hebben, zal die raar genoeg verdwijnen eenmaal

geparkeerd in je garage, ook zal door de cheat 'Snelle Auto's' de Phoenix op de weg te zien zijn.

Duren auto,s toch??

Link to comment
Delen op andere websites

De Phoenix wordt gebruikt in de race: San Fierro Hills, te starten aan Wang Cars,

ook wordt hij dus als eerder gezegt gebruikt in de missie: 'A Home in the Hills'

maar mocht je de PS2 versie hebben, zal die raar genoeg verdwijnen eenmaal

geparkeerd in je garage, ook zal door de cheat 'Snelle Auto's' de Phoenix op de weg te zien zijn.

Duren auto,s toch??

Snelle hoor :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals Hearv94 al zei gebruik je deze auto in de San Fierro Street race "San Fierro Hills". De streetraces in SA kun onbeperkt doen. Ga dus gwoon naar Wang Cars in San Fierro en doe de race "San Fierro Hills" Na de start rijd je naar een safehouse met garage, zet je Phoenix erin en Voila!!! je hebt nu je eigen Phoenix.

Bewerkt: door Raalte86
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...