Davedavy Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Omdat ze op hun forum niet helpen post ik het hier: Ik heb een probleem, wanneer ik op een server conncect , begint op sa ... vervolgens komt het menu en klik ik op load game ; End of the line en dat sluit die af... Davy 0 Reageren
Randomcharacter Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Dit mag niet op SA: general je met met TS problemen 0 Reageren
flippie13 Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 @ hierboven, dat begrijpt die, ja? Maar probeer sa-mp als administrator uit te voeren, dat was bij mij de oplossing 0 Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Maar in multiplayer heb je sowieso niet dat 'load game' geval. Ik heb dit heel af en toe, dan start ik em gewoon opnieuw op en dan doet ie het 0 Reageren
Davedavy Geplaatst: 1 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2009 (bewerkt) ik weet niet of als administrator uitvoeren de oplossing is.. alles laadt gewoon tot dat het menu komt: Load game , new game , options ik kies load game en dan sluit die af en bij new game ook :S Hier een screen: (dit is een mp server!!!!!) Welke moet ik kiezen?? Bewerkt: 1 september 2009 door davedavy 0 Reageren
flippie13 Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Als je bij het opstarten van een server de normale introfilmpjes te zien krijgt, en moet kiezen tussen new game en loadgame ens, is het al fout, je moet bij het opstarten een speciaal scherm krijgen Misschien moet je kijken of je sa-mp goed hebt geinstalleerd, en ook kijken of het in de goede map staat, probeer het anders te verwijderen en daarna opnieuw te instaleren, misschien helpt dat Youtube kan ook nog wel oplossingen geven 0 Reageren
Deluxo Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Ehh... ik weet zeker dat je V2.00 hebt of V1.10. Patch even met deze patch het spel en je kunt spelen! 0 Reageren
.Timothy Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 (bewerkt) Daarnaast, heb je nog modificaties naast GTA: San Andreas Multiplayer geïnstalleerd? Zo ja, deze kunnen misschien ook problemen veroorzaken. Probeer inderdaad de patch uit het bericht hierboven, je kunt met V2.00 of V1.01 namelijk niet modden. Rechts onderin het beginscherm kun je zien welke versie je hebt: Wat staat er Versie Wat moet je doen Niets V1.00 Kijk of je modificaties hebt geïnstalleerd, die kunnen een probleem zijn V1.01 V1.01 Herinstalleren, dan heb je V1.00 waarschijnlijk V2.00 V2.00 De patch gebruiken Bewerkt: 1 september 2009 door VWO-er 0 Reageren
Davedavy Geplaatst: 1 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Ehh... ik weet zeker dat je V2.00 hebt of V1.10. Patch even met deze patch het spel en je kunt spelen! Wil je even bedanken hij werkt! dankje! 0 Reageren
Davedavy Geplaatst: 1 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2009 f een ander vraagje: Hoe maak je zelf een server??? want ik heb op de sit egezien dat er een pakket is server (heb ik gedownload staan er 2 dingen: samp - server en anounnce alsik die aanklik gebeurd er niks.. 0 Reageren
Doggi Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 (bewerkt) geen dubbelpost en kijk eens op het SAMP forum hier EDIT:kijk eens wat ik heb gevonden Bewerkt: 3 september 2009 door boostboy 0 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.