Jump to content
PatrickW

Luis Lopez, de actie held.

In een artikel in de Amerikaanse krant USA TODAY, heeft Dan Houser een tipje van de sluier opgelicht over de gameplay van de nieuwe downloadable content voor GTA IV op de XBox360.

gallery_748_15_5155.jpg

"The Ballad of Gay Tony" zal meer actie bevatten dan tot nu toe al in Liberty City te vinden was. Zo zal de de hoofdrolspeler, Luis Lopez, met parachutes uit helikopters en van gebouwen kunnen springen. Een ander voorbeeld is dat hij op een rijdende metro springt en een treinstel loskoppelt, die vervolgens bungelend onder een Skyhook helikopter in veiligheid wordt gebracht. Meer nog dan de voorgaande delen zal "Gay Tony" het gevoel geven mee te spelen in een echte actie-film.

Met deze informatie kijken we nog meer uit naar de aangekondigde trailer. Inmiddels hebben we bevestiging gekregen van Rockstar Games dat deze vanavond om 7 uur online zal komen.

Je kunt met andere GTA-fans discussiëren over de verwachtingen van "The ballad of Gay Tony" en de Trailer van vanavond op ons forum.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Komt eerder op me over als een AA-12, een vol automatische shotgun. Op een andere screen is overigens een Mini-Uzi te zien. Vond ik vrij vreemd, gezien we al een Micro-Uzi (de Micro-SMG ingame) hebben.

Al met al ziet het er vele malen beter uit als L&D, die in mijn ogen wat minnetjes was. :)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

OMG,little birds,parachutes,op treinen springen,nieuwere heluis,meer actie,meer voertuigen _O__O_

I LOVE THE BALLAD OF GAY TONY AL VOOR IK DE TRAILER HEB GEZIEN :eten::eten::dans::dans::*D:klap::bier:

sorry voor de overdreven act,maar ik ben nu al helemaal in de "mood" :sigaar:

EDIT:

Als ik dit lees,en ff kijk naar de box art,en dat plaatje waar luis uit een heli springt,is dat geen annhilator,maar die nieuwere die er in gaat komen :eten::dans:

Bewerkt: door jobator

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

hopelijk word het een mooi save house,of mischien wel meerdere :puh:

weet iemand trouwens waar tony's nacht club zit?of komt die pas net als de clubhuizen van de motor gangs in tlad pas in tbogt zelf????

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Dansen vond ik altijd tijdverspilling, maar ik zal 't niet erg vinden om het weer te moeten doen. Ik denk wel weer dat je toegang hebt tot Back-Up. En dat je kan worden opgehaald in een Limo als je een telefoontje pleegt :).

Bewerkt: door Cuban Gangster

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

• Create New...