Jump to content
PatrickW

Luis Lopez, de actie held.


In een artikel in de Amerikaanse krant USA TODAY, heeft Dan Houser een tipje van de sluier opgelicht over de gameplay van de nieuwe downloadable content voor GTA IV op de XBox360.

gallery_748_15_5155.jpg

"The Ballad of Gay Tony" zal meer actie bevatten dan tot nu toe al in Liberty City te vinden was. Zo zal de de hoofdrolspeler, Luis Lopez, met parachutes uit helikopters en van gebouwen kunnen springen. Een ander voorbeeld is dat hij op een rijdende metro springt en een treinstel loskoppelt, die vervolgens bungelend onder een Skyhook helikopter in veiligheid wordt gebracht. Meer nog dan de voorgaande delen zal "Gay Tony" het gevoel geven mee te spelen in een echte actie-film.

Met deze informatie kijken we nog meer uit naar de aangekondigde trailer. Inmiddels hebben we bevestiging gekregen van Rockstar Games dat deze vanavond om 7 uur online zal komen.

Je kunt met andere GTA-fans discussiëren over de verwachtingen van "The ballad of Gay Tony" en de Trailer van vanavond op ons forum.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Sinds wanneer staat in de regels te lezen dat dubbelposten en zelfs tripleposten is toegestaan op dit forum? Ik dacht toch echt van niet. Net zoals de meesten van jullie kijk ik vol verwachting uit naar de trailer van The Ballad of Gay Tony, maar ik zou jullie wel willen vragen om de spamposts achterwege te laten. We zien wel wanneer de trailer er is. ;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...