Jump to content
PatrickW

Luis Lopez, de actie held.

In een artikel in de Amerikaanse krant USA TODAY, heeft Dan Houser een tipje van de sluier opgelicht over de gameplay van de nieuwe downloadable content voor GTA IV op de XBox360.

gallery_748_15_5155.jpg

"The Ballad of Gay Tony" zal meer actie bevatten dan tot nu toe al in Liberty City te vinden was. Zo zal de de hoofdrolspeler, Luis Lopez, met parachutes uit helikopters en van gebouwen kunnen springen. Een ander voorbeeld is dat hij op een rijdende metro springt en een treinstel loskoppelt, die vervolgens bungelend onder een Skyhook helikopter in veiligheid wordt gebracht. Meer nog dan de voorgaande delen zal "Gay Tony" het gevoel geven mee te spelen in een echte actie-film.

Met deze informatie kijken we nog meer uit naar de aangekondigde trailer. Inmiddels hebben we bevestiging gekregen van Rockstar Games dat deze vanavond om 7 uur online zal komen.

Je kunt met andere GTA-fans discussiëren over de verwachtingen van "The ballad of Gay Tony" en de Trailer van vanavond op ons forum.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Ben benieuwd, hoe dat gedoe met de parachute werkt trouwens. Is het alleen missiegericht, of kan je het ook in free roam gebruiken ?, En zou je dan het hele spel met zo een parachutetas moeten rondrennen.

Vragen vragen vragen...

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Waarschijnlijk net zoals de helm als je op een motor stapt.

Als je de parachute selecteert net als je wapens, doet Luiz hem op zijn rug en als je switched naar een wapen houd hij de parachute op zijn rug. Maar als je dan klikt als je je parachute hebt geselecteerd zal die hem wel weer af doen.

Bewerkt: door igi0n

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

vet cool :dans::dans::dans:

ik wist dat the ballad of gay tony super zou worden maar dit

overtreft mijn verwachtingen rondlopen op treinen, basejumpen

en die nieuwe helikopter :puh::roll::tu::dans:^_^_O_:Y0_0:*D8):):klap:

the ballad of gay tony gaat het helemaal worden _O_:cya:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

OMG,little birds,parachutes,op treinen springen,nieuwere heluis,meer actie,meer voertuigen _O__O_

I LOVE THE BALLAD OF GAY TONY AL VOOR IK DE TRAILER HEB GEZIEN :eten::eten::dans::dans::*D:klap::bier:

sorry voor de overdreven act,maar ik ben nu al helemaal in de "mood" :sigaar:

EDIT:

Als ik dit lees,en ff kijk naar de box art,en dat plaatje waar luis uit een heli springt,is dat geen annhilator,maar die nieuwere die er in gaat komen :eten::dans:

JA :D IK BEN OOK HELEMAAL IN DE MOOD :D

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

OMG,little birds,parachutes,op treinen springen,nieuwere heluis,meer actie,meer voertuigen _O__O_

I LOVE THE BALLAD OF GAY TONY AL VOOR IK DE TRAILER HEB GEZIEN :eten::eten::dans::dans::*D:klap::bier:

sorry voor de overdreven act,maar ik ben nu al helemaal in de "mood" :sigaar:

EDIT:

Als ik dit lees,en ff kijk naar de box art,en dat plaatje waar luis uit een heli springt,is dat geen annhilator,maar die nieuwere die er in gaat komen :eten::dans:

JA :D IK BEN OOK HELEMAAL IN DE MOOD :D

Ga maar vast liggen, ik kom er zo aan.

:7 ....

ontopic:

Nog eventjes wachten en dan krijgen we de trailer te zien. Ik hoop dat de trailer ons wat meer informatie geeft over de gameplay. En dat in een latere trailer pas een deel van de Storyline te zien is.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ben benieuwd, hoe dat gedoe met de parachute werkt trouwens. Is het alleen missiegericht, of kan je het ook in free roam gebruiken ?, En zou je dan het hele spel met zo een parachutetas moeten rondrennen.

Vragen vragen vragen...

Waarschijnlijk gewoon hetzelfde als in GTA: SA voor de (oude) XBOX, als een wapen selecteren en gebruiken.

Btw, nog 30minuten! :D

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

• Create New...