Jump to content
PatrickW

Luis Lopez, de actie held.

In een artikel in de Amerikaanse krant USA TODAY, heeft Dan Houser een tipje van de sluier opgelicht over de gameplay van de nieuwe downloadable content voor GTA IV op de XBox360.

gallery_748_15_5155.jpg

"The Ballad of Gay Tony" zal meer actie bevatten dan tot nu toe al in Liberty City te vinden was. Zo zal de de hoofdrolspeler, Luis Lopez, met parachutes uit helikopters en van gebouwen kunnen springen. Een ander voorbeeld is dat hij op een rijdende metro springt en een treinstel loskoppelt, die vervolgens bungelend onder een Skyhook helikopter in veiligheid wordt gebracht. Meer nog dan de voorgaande delen zal "Gay Tony" het gevoel geven mee te spelen in een echte actie-film.

Met deze informatie kijken we nog meer uit naar de aangekondigde trailer. Inmiddels hebben we bevestiging gekregen van Rockstar Games dat deze vanavond om 7 uur online zal komen.

Je kunt met andere GTA-fans discussiëren over de verwachtingen van "The ballad of Gay Tony" en de Trailer van vanavond op ons forum.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Er zit wel 6 uur verschil tussen de USA en Nederland he ;).

dude dat maakt niks uit. het is niet zo dat de VS in de toekomst leeft omdat hun een andere tijdzone hebben.

Mijn beste, ze leven niet in de toekomst, maar als het bij ons vb. 6.00u dan is het bij hun 0.00... Dus als de release in GMT+1 (België en Nederland) voor 19.00u gepland is, dan is dat in de USA (GMT-5(?)) 13.00.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Er zit wel 6 uur verschil tussen de USA en Nederland he ;) .

dude dat maakt niks uit. het is niet zo dat de VS in de toekomst leeft omdat hun een andere tijdzone hebben.

Mijn beste, ze leven niet in de toekomst, maar als het bij ons vb. 6.00u dan is het bij hun 0.00... Dus als de release in GMT+1 (België en Nederland) voor 19.00u gepland is, dan is dat in de USA (GMT-5(?)) 13.00.

maakt het uit,ik zit nu aleen maar te smachten tot de release van trailer 2 :eten:

greets :cya:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Er zit wel 6 uur verschil tussen de USA en Nederland he ;) .

maakt het uit,ik zit nu aleen maar te smachten tot de release van trailer 2 :eten:

greets :cya:

ik denk zelf dat die in het begin van oktober komt , en ik hoop dat in de 2de trailer meer gameplay te zien is maar trailer 1 was ook geweldig !!

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik zou het geen uitmelkerij noemen. Zou het niet kunnen dat Microsoft Rockstar Games heeft betaald en de deal heeft gesloten (De DLC's) "zodat" Gta IV niet alleen op de ps3 kwam? Ik heb namelijk gehoord dat ze een heleboel hebben moeten schrappen, zodat het spel op beide consoles mogelijk was. (No offence, de 360 is ook geniaal natuurlijk)

Ik bedoel, wat als Microsoft nooit de deal had gesloten met R*? Dankzij deze deal kan R* waarschijnlijk alle features in de game maken die ze hebben moeten schrappen. ( + extra missies en personages) Als Microsoft de deal niet met R* gesloten had, was de game misschien wel een ps3 exclusive zonder geschrapte mogelijkheden, alleen kwam dat voor R* financieel natuurlijk veeel minder goed uit. Who knows, misschien heb ik het mis...

Bewerkt: door frankyyguy

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik zou het geen uitmelkerij noemen. Zou het niet kunnen dat Microsoft Rockstar Games heeft betaald en de deal heeft gesloten (De DLC's) "zodat" Gta IV niet alleen op de ps3 kwam? Ik heb namelijk gehoord dat ze een heleboel hebben moeten schrappen, zodat het spel op beide consoles mogelijk was. (No offence, de 360 is ook geniaal natuurlijk)

Ik bedoel, wat als Microsoft nooit de deal had gesloten met R*? Dankzij deze deal kan R* waarschijnlijk alle features in de game maken die ze hebben moeten schrappen. ( + extra missies en personages) Als Microsoft de deal niet met R* gesloten had, was de game misschien wel een ps3 exclusive zonder geschrapte mogelijkheden, alleen kwam dat voor R* financieel natuurlijk veeel minder goed uit. Who knows, misschien heb ik het mis...

daar ben ik het helemaal mee eens

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Het releasen op beide consoles was al bepaald vóórdat Rockstar/Take Two de deal sloot met Microsoft over de twee exclusive DLC's, maar ik begrijp je gedachtengang.

Ik denk persoonlijk dat er sowieso wel DLC's zouden zijn verschenen, deal of no deal met Microsoft. Tenslotte is DLC de toekomst van het gamen, nietwaar? Het nadeel is dat Take Two op Microsoft is ingegaan, zo niet dan was de DLC wellicht wel gereleased op beide consoles én PC tegelijkertijd.. :N Enerzijds jammer dat Rockstar en Take Two zo graag $ vangen, anderzijds héél gezond aangezien die $'s worden ingezet om de serie waar wij zo gek van zijn, verder te ontwikkelen, voor alledrie de consoles. Alles heeft z'n voors en tegens.

Ontopic: Luis kicks ass, en dat is wel erg vet.. Dat de actie nog harder kan dan The Lost and Damned, zou je eigenlijk niet voor mogelijk houden. :tu:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

• Create New...