Jump to content
PatrickW

Luis Lopez, de actie held.

In een artikel in de Amerikaanse krant USA TODAY, heeft Dan Houser een tipje van de sluier opgelicht over de gameplay van de nieuwe downloadable content voor GTA IV op de XBox360.

gallery_748_15_5155.jpg

"The Ballad of Gay Tony" zal meer actie bevatten dan tot nu toe al in Liberty City te vinden was. Zo zal de de hoofdrolspeler, Luis Lopez, met parachutes uit helikopters en van gebouwen kunnen springen. Een ander voorbeeld is dat hij op een rijdende metro springt en een treinstel loskoppelt, die vervolgens bungelend onder een Skyhook helikopter in veiligheid wordt gebracht. Meer nog dan de voorgaande delen zal "Gay Tony" het gevoel geven mee te spelen in een echte actie-film.

Met deze informatie kijken we nog meer uit naar de aangekondigde trailer. Inmiddels hebben we bevestiging gekregen van Rockstar Games dat deze vanavond om 7 uur online zal komen.

Je kunt met andere GTA-fans discussiëren over de verwachtingen van "The ballad of Gay Tony" en de Trailer van vanavond op ons forum.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Het releasen op beide consoles was al bepaald vóórdat Rockstar/Take Two de deal sloot met Microsoft over de twee exclusive DLC's, maar ik begrijp je gedachtengang.

Ik denk persoonlijk dat er sowieso wel DLC's zouden zijn verschenen, deal of no deal met Microsoft. Tenslotte is DLC de toekomst van het gamen, nietwaar? Het nadeel is dat Take Two op Microsoft is ingegaan, zo niet dan was de DLC wellicht wel gereleased op beide consoles én PC tegelijkertijd.. :N Enerzijds jammer dat Rockstar en Take Two zo graag $ vangen, anderzijds héél gezond aangezien die $'s worden ingezet om de serie waar wij zo gek van zijn, verder te ontwikkelen, voor alledrie de consoles. Alles heeft z'n voors en tegens.

Ontopic: Luis kicks ass, en dat is wel erg vet.. Dat de actie nog harder kan dan The Lost and Damned, zou je eigenlijk niet voor mogelijk houden. :tu:

Hoe dan ook,ben ik blij dat ik EERST de xbox360 heb gekocht,ps3 gaat er nu ook aankomen

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

:duh: . Dat is al zo'n duizend keer gezegt. En het gebeurd niet. Rockstar zegt het zelf:'Exclusive to XBOX 360'.

Lol, precies tegelijk :7.

Dat zijden ze ook van Chinatown Wars en die komt nu ook voor psp enz.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

:duh: . Dat is al zo'n duizend keer gezegt. En het gebeurd niet. Rockstar zegt het zelf:'Exclusive to XBOX 360'.

Lol, precies tegelijk :7 .

Dat zijden ze ook van Chinatown Wars en die komt nu ook voor psp enz.

lekker boeie,als hij ook voor ps3/pc komt,zie je dat vanzelf,maar jullie fanboys moeten niet gelijk janken,wij janken ook niet om agent

NOOB

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Mogen wij het jammer vinden!? En ja meschiuen komt hij uit voor de ps3 maar dan moet de xbox club niet gelijk gaan

zeuren dat wij dan fanboy gedrag hebben....Wij vinden gta ook leuk hoor :puh:

tuurlijk mogen jullie het jammer vinden,wij kunnen er ook niks aan doen dat wij een xbox360 hebben :7

Maar jullie ps3ers moeten niet gelijk zo zeuren :N

ontopic

net die nieuwe trailer gezien van weazel news,echt grandioos

greets :cya:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Mogen wij het jammer vinden!? En ja meschiuen komt hij uit voor de ps3 maar dan moet de xbox club niet gelijk gaan

zeuren dat wij dan fanboy gedrag hebben....Wij vinden gta ook leuk hoor :puh:

tuurlijk mogen jullie het jammer vinden,wij kunnen er ook niks aan doen dat wij een xbox360 hebben :7

Maar jullie ps3ers moeten niet gelijk zo zeuren :N

ontopic

net die nieuwe trailer gezien van weazel news,echt grandioos

greets :cya:

Ik denk Dat ik mijn X box nu maar eens ga laten maken,,, Kep wel zin in een potje nieuwe actie..

khoop alleen dat hij in de toekomst nog op de PC uitkomt,,

Lataa,, :cya:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

• Create New...