NickyHendriks Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 (bewerkt) Hallo allemaal, Ik heb in CS4 een iPhone proberen na te maken met wat effecten erachter en ik vind hem best goed gelukt V2 als het uit staat: C&C please Ohja... Als iemand mij niet geloofd dat ik dit zelf gemaakt heb, ik heb de PSD hier liggen... Het enige wat van buitenaf (Google Images) kwam is het iPhone schermpje (met die buttons etc.) verder is het allemaal door mij gemaakt! Bewerkt: 2 september 2009 door Zamg0d1 Reageren
flippie13 Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Ik vind hem erg goed gelukt! Als je deze (op t scherm na) helemaal zelf hebt gemaakt, is hij echt goed gelukt! Alleen bij sommige rondingen zie je nog wel wat pixels zitten, en aan de onderkant zit er opeens een zwarte lijn om de zilvere rand heen, nu heb ik een ipod touch, maar volgens mij hoort dat niet? en verder vind ik: '© Zamgod1 er lelijk staan, misschien moet je dat ook recht zetten ? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 1 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Ik vind hem erg goed gelukt! Als je deze (op t scherm na) helemaal zelf hebt gemaakt, is hij echt goed gelukt! Alleen bij sommige rondingen zie je nog wel wat pixels zitten, en aan de onderkant zit er opeens een zwarte lijn om de zilvere rand heen, nu heb ik een ipod touch, maar volgens mij hoort dat niet? en verder vind ik: '© Zamgod1 er lelijk staan, misschien moet je dat ook recht zetten ? Die zwarte lijn is voor de wi-fi die zit ook op de iPhone dacht ik Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 2 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2009 Ik heb een V2 gemaakt en nu is het net alsof de iPhone uit staat Reageren
.Stan Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 (bewerkt) Hij is eigenlijk best mooi, ik heb zelf geen Iphone, maar die knoppen, zitten die ook op de echte iphone, en een Iphone is toch iets smaller? Bewerkt: 2 september 2009 door .Stan Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 2 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2009 Ik vind hem erg goed gelukt! Als je deze (op t scherm na) helemaal zelf hebt gemaakt, is hij echt goed gelukt! Alleen bij sommige rondingen zie je nog wel wat pixels zitten, en aan de onderkant zit er opeens een zwarte lijn om de zilvere rand heen, nu heb ik een ipod touch, maar volgens mij hoort dat niet? en verder vind ik: '© Zamgod1 er lelijk staan, misschien moet je dat ook recht zetten ? Hij is eigenlijk best mooi, ik heb zelf geen Iphone, maar die knoppen, zitten die ook op de echte iphone, en een Iphone is toch iets smaller? Even voor die knopjes en dat zwarte lijntje: http://willlewis.files.wordpress.com/2009/02/iphone-back.jpg Daar zie het zwarte al, de knopjes en dat was het Wel bedankt voor jullie rates en ik zal proberen een iets smallere iPhone te maken Reageren
Mr. Psycho Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 je vergeet nog bovenaan die inkeping van de koptelefoonaansluiting (zie foto op link in post hierboven) aan de bovenkant, naast die knop daar ^^ Reageren
GAMEKINGZ Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 (bewerkt) @Hierboven Die zie je toch niet aan de voorkant als je dat ene plaatje bekijkt van de achterkan van de iphone zie je dat het alleen aan de achterkant zon inhammingkje heeft. @Zamg0d1 Ziet er heel goed uit , kwou dat ik zoiets kon maken ^^. Bewerkt: 2 september 2009 door GAMEKINGZ Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 2 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2009 je vergeet nog bovenaan die inkeping van de koptelefoonaansluiting (zie foto op link in post hierboven) aan de bovenkant, naast die knop daar ^^ Die zie je niet aan de voorkant: http://www.tele-world.nl/iphone/images/apple-iphone.jpg @Hierboven Die zie je toch niet aan de voorkant als je dat ene plaatje bekijkt van de achterkan van de iphone zie je dat het alleen aan de achterkant zon inhammingkje heeft. @Zamg0d1 Ziet er heel goed uit , kwou dat ik zoiets kon maken ^^. Bedankt dat je het zo goed vind Ik wil nog iets met die iPhone doen, maar weet niet wat... Iemand ideeën? Reageren
Mr. Psycho Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 ChinaTown Wars erop laten afspelen? XD Reageren
Deluxo Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 Nounou, hij is zeker goed gelukt, zam. Misschien GTAForum in de browser? Reageren
GAMEKINGZ Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 (bewerkt) Een I-Phone game misschien. Bewerkt: 3 september 2009 door GAMEKINGZ Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 4 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2009 (bewerkt) ChinaTown Wars erop laten afspelen? XD Als ik een goede screen kreeg zou het leuk zijn Nounou, hij is zeker goed gelukt, zam.Misschien GTAForum in de browser? Helaas heb ik niet een goede screen Een I-Phone game misschien. Ik zal eens kijken En even voor de duidelijkheid... Ik bedoel niet alleen dingen voor op het scherm maar ook dingen voor bijvoorbeeld erom heen, wat de Phone nog mist etc. Bewerkt: 4 september 2009 door Zamg0d1 Reageren
TomHagen Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 Een hand eromheen. ^^ Ik vind het wel een grappig werkje, maar niet echt denderend. De ronde hoekjes aan de binnenkant van het zilverkleurige randjes zijn bij de V2 nog steeds een beetje pixelig, ik neem aan dat je dat toch beter kan. Er zijn zat tools om een mooi boogje te maken, bijvoorbeeld de Pen Tool. De 'knopjes' aan de zij- en bovenkant vind ik wat minder, het is niet te zien dat het knopjes zijn, en ze zijn een beetje hoekig. Verder zou je er inderdaad meer mee moeten doen om er echt iets leuks van te maken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.