JaSzA Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Ik heb het spel dus gekocht, ik heb een Geforce FX 5200 maar het spel wil het niet doen. Hij doet alles totdat het echt moet beginnen, dan krijg ik een soort fout met een DLL en dan moet ik me pc overnieuw opstarten. Nieuwste drivers installeren doet het niet, weet iemand of dit aan de videokaart ligt of dat ik virussen ofzo op me pc heb. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
denniss Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 (bewerkt) Ik heb het spel dus gekocht, ik heb een Geforce FX 5200 maar het spel wil het niet doen. Hij doet alles totdat het echt moet beginnen, dan krijg ik een soort fout met een DLL en dan moet ik me pc overnieuw opstarten. Nieuwste drivers installeren doet het niet, weet iemand of dit aan de videokaart ligt of dat ik virussen ofzo op me pc heb. heb ik ook wel is gehad bij een spel, maar toen kwam die helemaal nie meer in een menu. hij zei datie een benodigt dll bestand nie kon vinden toen ik em opnieuw installeerde deedie et weer kweenie of hetzelfde werkt als bij gta san andreas Bewerkt: 8 juni 2005 door denniss Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JaSzA Geplaatst: 8 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Nouja ik heb iig een mailtje naar Rockstar gestuurd met al me systeemgegevens, misschien dat zij iets weten :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jaap_st1 Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 het is wel gierig zit je een jaar uit te kijken naar san andreas heb je hem eindeljk....doet ie het niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Nouja ik heb iig een mailtje naar Rockstar gestuurd met al me systeemgegevens, misschien dat zij iets weten :rolleyes: ik weet niet dat ze gaan antwoorden hoor want volgens mij hebben ze het rond nu druk misschien sturen ze wel een boete want je hebt GTA:SA voor de legale datum Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JaSzA Geplaatst: 8 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Hij werkt, op low werkt hij iig, high lukt dus niet maar het boeit me niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jaap_st1 Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 loopt het traag of normaal??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TubS Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 bij mij doet ie t wel op high maar niet echt soepel met mijn radeon 9200 pro, op low gaat ie als ene trein lekker soepel:D hier een screen op low Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jaap_st1 Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 ik vind dat plaatje op low nog steeds prachtig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JaSzA Geplaatst: 8 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Gaat supersnel op low, kweet niet of er medium is :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jaap_st1 Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Gaat supersnel op low, kweet niet of er medium is :rolleyes: nou dan zal hij het op mijn geforce fx 5500 ook wel goed doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ralf1 Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 (bewerkt) doet hij het dan ook op mijn Ati radeon X300se??? Bewerkt: 8 juni 2005 door ralf1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jaap_st1 Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 iedereen is blij als ie weet dat hij het op een geforce fx 5200 doet... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JaSzA Geplaatst: 8 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 doet hij het dan ook op mijn Ati radeon X300se??? Hoe oud is je kaart.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ralf1 Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 mijn computer is nu een jaar oud specs: HP 3,4 GHZ p4 - 1024mb geheugen-ati radeon x300se alles is een jaar oud Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.