Jump to content

Videokaart


JaSzA

Recommended Posts

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JaSzA

    8

  • jaap_st1

    5

  • Jiu-Jitsu-Ka[NL]

    5

  • Robert

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

,Jun 8 2005, 05:14 PM] Voor ongeveer 130 Euro heb je al een redelijke kaart Radeon 9800 Pro

Die kaart, de Ati Radeon 9800 Pro 128MB, heb ik ook. Deze is van bijna €400,- naar een prijs van €119,- gezakt. Een zeer goede kaart moet ik zeggen ;).

Paradigit: €119,-

Link to comment
Delen op andere websites

een tip als je een Ati graphische kaart wil kopen wacht dan nog ff want er komen binnenkort nieuwe uit en dan gaat de prijs van bijv X800 of hoger om laag heb zelf een Ati Club3D Radeon 9600 Xt en hij draaid perfect op High

Link to comment
Delen op andere websites

een tip als je een Ati graphische kaart wil kopen wacht dan nog ff want er komen binnenkort nieuwe uit en dan gaat de prijs van bijv X800 of hoger om laag heb zelf een Ati Club3D Radeon 9600 Xt en hij draaid perfect op High

bedankt voor de tip, maar ik woon in Dordrecht, en voor zover ik weet kun je alleen maar videokaarten kopen bij Dynabyte, en die hebben alleen maar een handvol dure nVidia kaarten, waarvan ik er 1 moet kiezen :(

Link to comment
Delen op andere websites

een tip als je een Ati graphische kaart wil kopen wacht dan nog ff want er komen binnenkort nieuwe uit en dan gaat de prijs van bijv X800 of hoger om laag heb zelf een Ati Club3D Radeon 9600 Xt en hij draaid perfect op High

offtopic : is dat het zelfde als Ati radeon 9600XT DVI 256 mb DDR-ram?

doet i ut daar ook op?

ontopic : je kan ook bij de alternate kijken daar hebben ze ook van alles

Bewerkt: door MGB-hero
Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand uit de buurt van Dordrecht waar je videokaarten kunt kopen? Ik vind Alternate in Ridderkerk een beetje ver weg, en Dynabyte heeft te weinig keus en is veel te duur.

Alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...