JaSzA Geplaatst: 8 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Dan moet het wel werken, anders zou het raar zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robert Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 hoewel het minimum geforce 3 is begin ik me nu af te vragen of ie het zal doen op een geforce 4 mx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jiu-Jitsu-Ka[NL] Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Geforce 6 wordt aanbevolen. Ik denk dat ik wel binnenkort een nieuwe video kaart in mijn PC stop, dan kun je gewoon de graphics op "hi" zetten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JaSzA Geplaatst: 8 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 MX werkt niet, iig Se7en kreeg een mailtje waarin dat stond <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robert Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 das minder, dan moet ik een nieuwe kaart halen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jiu-Jitsu-Ka[NL] Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Voor ongeveer 130 Euro heb je al een redelijke kaart Radeon 9800 Pro Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robert Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 oke, maar denk dat het een geforce 6600 gaat worden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jiu-Jitsu-Ka[NL] Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 oke, maar denk dat het een geforce 6600 gaat worden Is ook een goede keus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JaSzA Geplaatst: 8 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 werkt op medium ook met me FX 5200, dus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robert Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 MX werkt niet, iig Se7en kreeg een mailtje waarin dat stond <_< Net geprobeert en het werkt wel! Nergens last van Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simsfan88 Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 ,Jun 8 2005, 05:14 PM] Voor ongeveer 130 Euro heb je al een redelijke kaart Radeon 9800 Pro Die kaart, de Ati Radeon 9800 Pro 128MB, heb ik ook. Deze is van bijna €400,- naar een prijs van €119,- gezakt. Een zeer goede kaart moet ik zeggen . Paradigit: €119,- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Createur Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 een tip als je een Ati graphische kaart wil kopen wacht dan nog ff want er komen binnenkort nieuwe uit en dan gaat de prijs van bijv X800 of hoger om laag heb zelf een Ati Club3D Radeon 9600 Xt en hij draaid perfect op High Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jiu-Jitsu-Ka[NL] Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 een tip als je een Ati graphische kaart wil kopen wacht dan nog ff want er komen binnenkort nieuwe uit en dan gaat de prijs van bijv X800 of hoger om laag heb zelf een Ati Club3D Radeon 9600 Xt en hij draaid perfect op High bedankt voor de tip, maar ik woon in Dordrecht, en voor zover ik weet kun je alleen maar videokaarten kopen bij Dynabyte, en die hebben alleen maar een handvol dure nVidia kaarten, waarvan ik er 1 moet kiezen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MGB-hero Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 (bewerkt) een tip als je een Ati graphische kaart wil kopen wacht dan nog ff want er komen binnenkort nieuwe uit en dan gaat de prijs van bijv X800 of hoger om laag heb zelf een Ati Club3D Radeon 9600 Xt en hij draaid perfect op High offtopic : is dat het zelfde als Ati radeon 9600XT DVI 256 mb DDR-ram? doet i ut daar ook op? ontopic : je kan ook bij de alternate kijken daar hebben ze ook van alles Bewerkt: 9 juni 2005 door MGB-hero Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jiu-Jitsu-Ka[NL] Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Weet iemand uit de buurt van Dordrecht waar je videokaarten kunt kopen? Ik vind Alternate in Ridderkerk een beetje ver weg, en Dynabyte heeft te weinig keus en is veel te duur. Alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.