Jump to content

Videokaart


JaSzA

Recommended Posts

Vraagje: Ik zie nergens staan van texures high of low.

Bedoelen ze daar mee special effect quality of wat?

Kan iemand anders een screen maken van de instellingen waar ik de texures op low kan zetten (of medium) want ik zie dar nergens.

Alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JaSzA

    8

  • jaap_st1

    5

  • Jiu-Jitsu-Ka[NL]

    5

  • Robert

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Low of high, very high of medium maakt geen reet uit voor de graphics. Iikhebt het zelf even gechecked en het enige verschil met low en high is dat op high je FPS erg omlaag gaat terwijl niks mooier word ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Low of high, very high of medium maakt geen reet uit voor de graphics. Iikhebt het zelf even gechecked en het enige verschil met low en high is dat op high je FPS erg omlaag gaat terwijl niks mooier word ofzo.

Het heeft wel degelijk verschil.

Vergelijk de screen van JaSzA op GTAGames maar eens met de rest.

Die van JaSzA was low quality, die van mij zijn Very High.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gisteren een paar uurtjes gespeeld. Ik kreeg veel crashes. Soms kreeg ik als melding dat het een videokaart gerelateerde error was, soms had het een andere onbekende oorzaak.

Ik heb op de ATI site de nieuwste Catalyst 5.6 gedownload voor mijn ATI Radeon 9600 videokaart, daarna nog een uurtje of twee gespeeld en geen crashes meer gehad.

Als je een Ati videokaart hebt, misschien verstandig om je catalyst te upgraden.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit spel speel ik niet voor de gfx want die zijn zowiezo al niet super, en m'n pc is al niet goed dus speel ik op low.

ik speel het spel voor het super goede concept, de uitermate goede gameplay en doordat ik al van kinds af aan dit spel zeer goed vond.. ik kan niet wachten voor de Next generation GTA, ookal zal ik mij nu zeer veel amuseren met GTA SA

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een probleem en ik weet gewoon niet waar het aan ligt.

In welke resolutie of instelling voor de graphics etc. ik SA (legaal) ook zet, 't ziet er mooi uit, maar draaien doet ie voor geen meter. dat wil zeggen, dat t gewoon niet 'smooth' loopt (haperen), ook heb ik al zitten kloten met antianalising en visual effects in het optie menu, maar niets wil helpen.

Ik heb een ATI Radeon 9600 PRO (256mb) (met geupdate driver) 1,7 Ghz en 512 mb Ram. Ik ben ervan overtuigd dat hier niet aan kan liggen omdat ik voldoe aan de aanbevolen systeemeisen. Bovendien speel ik Vice City wel in volle glorie zonder problemen.

Weet iemand misschien wat er mis kan zijn?

Bewerkt: door BJ Luijk
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gisteren een paar uurtjes gespeeld. Ik kreeg veel crashes. Soms kreeg ik als melding dat het een videokaart gerelateerde error was, soms had het een andere onbekende oorzaak.

Ik heb op de ATI site de nieuwste Catalyst 5.6 gedownload voor mijn ATI Radeon 9600 videokaart, daarna nog een uurtje of twee gespeeld en geen crashes meer gehad.

Als je een Ati videokaart hebt, misschien verstandig om je catalyst te upgraden.

en waar kennen we dat doen want bij mij loopt hij zomaar vast :( oplossing?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het spel net gekocht...Mn pc heeft volgende specs:

Pentium 4

2.6 ghz

512 mb ram

128 md ATI RADEON 9200

Op deze configuratie zou hij toch goed moeten draaien? Dat is niet het geval namelijk....de graphics zijn bout en het draait ook allemaal erg traag. :unsure: Heefft iemand ditzelfde probleem of kan iemand hier me mee helpen?

Graag reactie's...ik had er veel van verwacht namelijk en dit is wel een domper. :angry:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ook een geforce 5200, als ik het spel speel word na een tijdje het hele beeld gaar auto's worden raar,alles word raar! ik heb de instelling op low straan en op een lage resolutie, maar niks helpt. Iemand hier ervaring mee of iemand een oplossing?

Link to comment
Delen op andere websites

Gebruik het volgende programma ALLEEN als je een ATI RADEON videokaart heb.

(klik met je rechtermuisknop op je bureaublad, ga dan naar eigenschappen

-> instellingen. Onder 'beeldscherm' staat je videokaart.)

Catalyst 5.6

Heb ik ook geladen, maar het probleem blijft.

ik snap er niets van :(

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ook dit probleem,ben al 2 dagen van alles aan het proberen maar hij blijft traag lopen,flink balen na de aankoop dus.

heb een pentuim 4 1,6ghz

768mb ram

radeon 9600XT 128mb videokaart,nieuwste drivers geupgrade

erg vreemd omdat vele anderen het spel WEL soepel draaiend hebben :(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...