Jump to content

Videokaart


JaSzA

Recommended Posts

Je hebt wel DirectX 9.b geinstalleerd? Die staat ook op de cd van San Andreas.

uiteraard,

ben net weer even wezen spelen,alles op low maar het gaat alleen vloeiend als ik buiten de stad ben en er geen andere bewegende opjecten zijn,zodra er auto's passeren gaat het alleen enorm traag :(

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JaSzA

    8

  • jaap_st1

    5

  • Jiu-Jitsu-Ka[NL]

    5

  • Robert

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

mijn probleem met San Andreas is als ik ga spelen is alles perfect..maar als ik in de buurt van het huis van CJ kom dan beginnen auto's vierkante wielen te hebben...de weg is ineens onzichtbaar...dat soort shit...ik heb 't spel origineel gekocht en ik heb nog steeds dezelfde problemen...ik heb zelfs de crack geprobeerd en de patch,maar nix helpt...ZELFS nieuwe software voor me videokaart maar dan gaat me comp helemaal trippen...dus wat kan ik hieraan doen?ik heb een GeForce FX 5600...ik speel op low zelfs :(

Link to comment
Delen op andere websites

mijn probleem met San Andreas is als ik ga spelen is alles perfect..maar als ik in de buurt van het huis van CJ kom dan beginnen auto's vierkante wielen te hebben...de weg is ineens onzichtbaar...dat soort shit...ik heb 't spel origineel gekocht en ik heb nog steeds dezelfde problemen...ik heb zelfs de crack geprobeerd en de patch,maar nix helpt...ZELFS nieuwe software voor me videokaart maar dan gaat me comp helemaal trippen...dus wat kan ik hieraan doen?ik heb een GeForce FX 5600...ik speel op low zelfs :(

patch?? wat voor patch, en waar kan ik k m vinden? :huh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb die Catalyst 5.6 proberen te installeren voor mijn Radeon 9600 Mobility, maar hij geeft steeds deze foutmelding.

Hoe kan ik dit oplossen?

[/i]"Setup kan de installatie niet voltooien, probeer de weergave-adapter in te stellen met een standaard VGA-stuurprogramma alvorens de setup uit te voeren"

Al mijn vroegere games draaiden toch goed? Waarom deze niet :angry:

Link to comment
Delen op andere websites

mijn probleem met San Andreas is als ik ga spelen is alles perfect..maar als ik in de buurt van het huis van CJ kom dan beginnen auto's vierkante wielen te hebben...de weg is ineens onzichtbaar...dat soort shit...ik heb 't spel origineel gekocht en ik heb nog steeds dezelfde problemen...ik heb zelfs de crack geprobeerd en de patch,maar nix helpt...ZELFS nieuwe software voor me videokaart maar dan gaat me comp helemaal trippen...dus wat kan ik hieraan doen?ik heb een GeForce FX 5600...ik speel op low zelfs :(

Je hebt SA illegaal begrijp ik?

Link to comment
Delen op andere websites

bij mij doet ie t wel op high maar niet echt soepel met mijn radeon 9200 pro, op low gaat ie als ene trein lekker soepel:D hier een screen op low

Hoe zijn bij jou de instellingen want ik heb dezelfde kaart?

Groetjes gtagame

Link to comment
Delen op andere websites

Laten we massaal mailen naar Rockstar, ik heb er al 2 gestuurd (email adres staat in de read-me) misschien komen ze dan met een patch ofzo.

Hoe dan ook ik heb al gemaild met mijn probleem, but still no respons :(

Link to comment
Delen op andere websites

Voor laptop users met ATI Radeon Mobility videokaarten:

Google even naar "mobility radeon techspot",

Daar kun je de Omega drivers 4.10 vinden . met deze

drivers had ik geen problemen meer met GTA:SA( voordien doorzichtige poppetjes enzo).

PS: het zijn zogezegd drivers voor de ASUS laptops, maar ik heb het succesvol geïnstalleerd op een ACER Aspire ( eerste vroegere videodriver eraf gooien)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...