Jump to content

Schijfruimte C en D bewerken.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey jongens! :)

Ik heb echt een externe harde schijf nodig, atm heb ik het geld er nog niet voor, dus moet ik nog ff wachten. Maargoed, waarom ik dit topic open..xD Nou, C heeft een bepaald volume en D heeft een bepaald volume. Ik wil een paar GB volume van C naar D zetten, hoe doe ik dat?

Alvast bedankt.

Groetjes,

MP.

Geplaatst:

Ik weet niet of ik je goed begrijp..

Als C en D aparte harde schijven zijn, kan je geen GB's smokkelen. Wat je wil kan doen is met een Partitie Manager partities maken/vergroten/verkleinen, zodat het lijkt alsof je nog een schijf hebt :)

Geplaatst:
Oke, sorry voor m'n onduidelijke uitleg. Ik wil dus de ruimte van C verkleinen en die van D verhogen. :)

Ik veronderstel dat het hier over een HD die in twee partities verdeeld is gaat?

Geplaatst:

volgens mij pc man als je dit doet dat je je bestanden verliest maar verder weet ik het niet.

ik ben namelijk niet zon expert

Geplaatst:
volgens mij pc man als je dit doet dat je je bestanden verliest maar verder weet ik het niet.

ik ben namelijk niet zon expert

Alleen reageren als je er verstand van hebt svp, hier heb ik niks aan..

Geplaatst:

Mijn 750GB Schijf is ook verdeeld in 3. In had toen met Norton Partitionmagic 20GB van D naar C gezet dus ik denk dat het ook zo wel van C naar D kan. Dus probeer het even mt Norton PartitionMagic.

Geplaatst:

Ik heb dit gedaan met GParted (gratis). Je kunt het op een CD branden en er van opstarten, zodat je in het programma de partities naar de goede groottes kunt schuiven.

Ik zou dit wel doen als je 's ochtends opkomt, want het duurde bij mij nog al erg lang (meer dan 6 uur).

Mvg,

Flitskikker

Geplaatst: (bewerkt)

Nou Flits, dat is me toch wel iets té lang...:puh: Ik probeer ff dat ding van jou, Beagle.

@ snelle Ferry: Windows XP. :)

Edit2: Het is 'gelukt' met dat ding van Beagle, hij is nou een heel proces aan het doen en bestanden aan het verplaatsen(al weet ik niet waarom aangezien er nog zat ruimte over was op C)..Ik wacht met een bang hart dit langdurige proces af, ik heb de gedachte dat ik m'n laptop gemold heb..:(

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Het ligt aan het programma maar aan de acties die moeten worden uitgevoerd (partitie verplaatsen, vergroten enzo).

Mvg,

Flitskikker

@Hieronder: Ik zei het toch. :7

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb dat ding van Beagle geprobeerd en daar is hij nu mee bezig. M'n laptop is morgen weer beschikbaar denkik, want het proces vlot echt niet. Ik hoop dat ik m'n laptop niet gemold heb. :( Groetjes,

MP.

Edit: Het programma heeft z'n werk fantastisch gedaan. :)

DANKJE BEAGLE! _O_

Bewerkt: door MegaPilot

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...