Teraku Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Ik vind dat er veel te veel politie is in GTA San Andreas. Je kunt NIKS doen zonder dat de politie alweer achter je aan zit, nog niet eens jezelf verdedigen, want als je in elkaar geslagen wordt gebeurt er niks, en als je 1 keer terugslaat, *WOOOOOEEEEEEEEEEEEIIII*. Wie is het met me eens? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Jij hebt zeker nog nooit GTA IV gespeelt zeker? Daar kan je zelfs niet op de meest afgelegen plaats is je magazijn leegschieten op een hoop zand . Ik vind het wel meevallen hoor, trouwens is de politie ook niet zo sterk, maar jij zal dit dan misschien wel zo ondervinden. Reageren
.Timothy Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Dat is wellicht één van de zoveel dingen die in GTA: San Andreas niet met de realiteit overeenkomen. Het is inderdaad krom dat als je zelf gemept wordt er niemand voor je opkomt, maar als jij mept het halve politiekorps achter je aan komt. Dan nog, één ster gezocht-level raak je zo kwijt. Zelf loop ik altijd weg, wacht tot een andere ped(istrian - voetganger) of het liefst een politieagent langsloopt, wacht tot de aanvaller me wil meppen en zorg dat die dan de andere ped of politieagent mept; ben ik van 't probleem af Reageren
Teraku Geplaatst: 1 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Ja, maar soms duren die 1 stars erg lang. Trouwens, hoe komt het dat je heel soms sterren kwijtraakt als je rijdt? (Van 5 naar 4) Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Ja, maar soms duren die 1 stars erg lang.Trouwens, hoe komt het dat je heel soms sterren kwijtraakt als je rijdt? (Van 5 naar 4) Omdat de dingen die je hebt gedaan wat in het 'verleden' beginnen te worden waardoor je minder gezocht bent, hoe wou je anders van je sterren afraken . Reageren
.Timothy Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 De misdaad is al een tijdje geleden, de politie raakt je op den duur kwijt (komt nogal eens voor als je met een Infernus vlucht, terwijl de FBI met een FBI Rancher zit opgescheept) of de politie heeft trek in een donut. Fantaseer zelf. Reageren
benhelsloot Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 (bewerkt) elke straat behalve grove str. zijn wel 5 politie's wat ik echt haat als je aan het rijden bent en de politie knalt tegen jou aan krijg je ook meteen 1 ster Bewerkt: 1 september 2009 door benhelsloot Reageren
Davedavy Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 elke straat behalve grove str. zijn wel 5 politie's wat ik echt haat als je aan het rijden bent en de politie knalt tegen jou aan krijg je ook meteen 1 ster Idd dan rijden ze tegen jou op , en dan krijg je meteen een ster... Dan word ik pissig dan schiet ik er een neer krijg je er 2 , schiet je er nog 2 neer krijg je je er 3 enz echt erri Reageren
.Timothy Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 Daarom is het ook niet slim om dan nog eens opzettelijk de wetshandhavers neer te schieten/knuppelen/aan te vallen op welke manier dan ook. Als de leraar jou een opvoedkundig tikje geeft (onlangs in 'Wat vindt Nederland' aangemerkt door de bevolking als niet toegestaan, overigens) sla jij hem toch ook niet neer om vervolgens nog drie andere leraren te mishandelen? Drastisch voorbeeld, ik weet 't :$ Gelukkig kun je 1 ster nog snel kwijtraken... Reageren
Dakendak Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 LOL , allemaal waar . Het zou wel leuk zijn moest je kunnen praten met de politie . Of omkopen . (Idee uit The Godfather) . Reageren
benhelsloot Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 kun je eigenlijk met politie praten ? nooits uitprobeert Reageren
Doggi Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 (bewerkt) neen dat kan jammer genoeg niet het is ook raar dat als je een zes sterren wanted hebt dan is die tank op 10 seconden bij jou Bewerkt: 2 september 2009 door boostboy Reageren
Chucky23 Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 ik vind dat ook raar maar ja zo is het spel nu eenmaal Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.