Jump to content

Waarom is er overal politie?


Teraku

Recommended Posts

Ik vind dat er veel te veel politie is in GTA San Andreas. Je kunt NIKS doen zonder dat de politie alweer achter je aan zit, nog niet eens jezelf verdedigen, want als je in elkaar geslagen wordt gebeurt er niks, en als je 1 keer terugslaat, *WOOOOOEEEEEEEEEEEEIIII*.

Wie is het met me eens?

Link to comment
Delen op andere websites

Jij hebt zeker nog nooit GTA IV gespeelt zeker? Daar kan je zelfs niet op de meest afgelegen plaats

is je magazijn leegschieten op een hoop zand :7 . Ik vind het wel meevallen hoor, trouwens is de politie

ook niet zo sterk, maar jij zal dit dan misschien wel zo ondervinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is wellicht één van de zoveel dingen die in GTA: San Andreas niet met de realiteit overeenkomen. Het is inderdaad krom dat als je zelf gemept wordt er niemand voor je opkomt, maar als jij mept het halve politiekorps achter je aan komt. Dan nog, één ster gezocht-level raak je zo kwijt.

Zelf loop ik altijd weg, wacht tot een andere ped(istrian - voetganger) of het liefst een politieagent langsloopt, wacht tot de aanvaller me wil meppen en zorg dat die dan de andere ped of politieagent mept; ben ik van 't probleem af :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, maar soms duren die 1 stars erg lang.

Trouwens, hoe komt het dat je heel soms sterren kwijtraakt als je rijdt? (Van 5 naar 4)

Omdat de dingen die je hebt gedaan wat in het 'verleden' beginnen te worden waardoor

je minder gezocht bent, hoe wou je anders van je sterren afraken :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

elke straat behalve grove str. zijn wel 5 politie's :duh:

wat ik echt haat als je aan het rijden bent en de politie knalt tegen jou aan krijg je ook meteen 1 ster

Bewerkt: door benhelsloot
Link to comment
Delen op andere websites

elke straat behalve grove str. zijn wel 5 politie's :duh:

wat ik echt haat als je aan het rijden bent en de politie knalt tegen jou aan krijg je ook meteen 1 ster

Idd dan rijden ze tegen jou op , en dan krijg je meteen een ster...

Dan word ik pissig dan schiet ik er een neer krijg je er 2 , schiet je er nog 2 neer krijg je je er 3 enz echt erri

Link to comment
Delen op andere websites

Daarom is het ook niet slim om dan nog eens opzettelijk de wetshandhavers neer te schieten/knuppelen/aan te vallen op welke manier dan ook. Als de leraar jou een opvoedkundig tikje geeft (onlangs in 'Wat vindt Nederland' aangemerkt door de bevolking als niet toegestaan, overigens) sla jij hem toch ook niet neer om vervolgens nog drie andere leraren te mishandelen? Drastisch voorbeeld, ik weet 't :$

Gelukkig kun je 1 ster nog snel kwijtraken...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...