Randomcharacter Geplaatst: 11 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2009 het is vic ook gewoon kijk maar op wikigta Ah, maar waar heeft WikiGTA dat vandaan? Ik zal het je uitleggen, in de introcutscene van VC wordt gezegt: 'They're 2 brothers, one does the managing and the other flies the heli'. Als je dan VCS hebt gespeeld weet je dat er 3 broers zijn, Lance, Victor en Pete. Over de laatste was niks geweten dus is het mogelijk dat hetVic of te wel Pete is, volgens logica uitgaande vanuit VCS zou je denken dat het Vic is maar dat wordt dan ook nergens vermeldt . oke dat is zo. maar de fans mogen denken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 11 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2009 Wel zo denk ik erover Maar de andere hoofdpersonages: -Claude: gevlucht uit LC of vermoord door 1 van de vele gangs die hem dood willen. -Tommy(Thomas): Waarschijnlijk vermoord aangezien hij het meeste macht had in VC, dus zal hij hiervoor zijn vermoord of hij is nog steeds de "Baas" van VC. -Carl: Samen met zijn broer nog steeds de baas over Los Santos. -Toni(Antonio): De Don van Leone en zo de belangrijkste man in LC. Zo, dat zou het wel zo zijn . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 11 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2009 Victor is zeer waarschijnlijk wel degene die dood gaat in de eerste missie van GTA Vice City. Op de site van GTA Vice City kun je namelijk lezen dat er maar twee leden zijn van de Vance crime family; Victor als leider en Lance als piloot. Victor is dan logischerwijs degene die dood gaat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2009 In vice city praat vic ook heel anders als in gta vcs en ziet er ook heel anders uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Randomcharacter Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2009 In vice city praat vic ook heel anders als in gta vcs en ziet er ook heel anders uit. VC was paar jaar eerder gemaakt dan VCS en natuurlijk was die games die toen werden gemaakt niet zo mooi. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fulltime PSPer Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2009 Lijkt me echt zot moesten alle hoofdpersonages in de zelfde GTA terug komen Bijvoorbeeld dat Toni Cipriani een belangrijke drugsdeal wilt doen, en dat Niko, CJ, Claude en Tommy allemaal naar Liberty City komen om de drugs te stelen ofzo, en dan kan je die gasten allemaal afmaken als Toni Cipriani om je drugs terug te krijgen! Zou echt goe zijn, alleen CJ zou niet vermoord moeten worden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
guib Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2009 In de titel staat hoofdpersonages, dus mag je in dit topic over alles van de hoofdpersonages zeggen, daarom vraag ik aan jullie: wie vinden jullie het coolste??? en niet persee carl omdat hij het mooiste spel heeft ik vind Claude het coolst, want hij komt in liberty city en even later haat bijna elke gang hem >>> Door Asphalt: De topicstarter vraagt naar wat je denkt dat er van hen gekomen is, hun lot, niet welke je het meeste mag. Daar zijn al vele andere topics over. <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Toni Caprioni Geplaatst: 13 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2009 Wat maakt het uit. Ik denk dat Carl dood is door een kilo cocaïne, Tommy de King is, Claude door blijft moorden, Toni Cipriani don is en Niko hetzelfde doet als Claude. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 13 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2009 Claude: Die heeft een carrière als buikspreker. Tommy: De King van VC. Carl: Keizer van LS. Toni: Don van de Leones. Vic: Dood. Niko: Opent samen met Roman een restaurant. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NummerLock Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2009 het is vic ook gewoon kijk maar op wikigta Ah, maar waar heeft WikiGTA dat vandaan? Ik zal het je uitleggen, in de introcutscene van VC wordt gezegt: 'They're 2 brothers, one does the managing and the other flies the heli'. Als je dan VCS hebt gespeeld weet je dat er 3 broers zijn, Lance, Victor en Pete. Over de laatste was niks geweten dus is het mogelijk dat hetVic of te wel Pete is, volgens logica uitgaande vanuit VCS zou je denken dat het Vic is maar dat wordt dan ook nergens vermeldt . Ik denk dat het Vic is die dood gaat. Als je ff naar alle GTA's kijkt verraden opdrachtgevers je wel is. Als dat nou is met Ricardo Diaz gebeurt... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2009 Ik denk dat het Vic is die dood gaat. Als je ff naar alle GTA's kijkt verraden opdrachtgevers je wel is. Als dat nou is met Ricardo Diaz gebeurt... Drie maanden later weet ik dat ondertussen wel hoor . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2009 Claude : afgemaakt door een colambian cartel Tony Cipriani : rechterhand/capo van joey leone Carl Johnson : doodgeschoten in LC Tommy Vercetti : dood door hartaanval Niko Bellic : zelfmoord omdat roman/kate is vermoordt vic vance : dood gegaan ?? Aangezien deze post, waar ik zie dat iedereen dood is, denk ik wel dat Vic Vance ook dood is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2009 Het is ondertussen al lang bekend dat Vic dood is gegaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2009 (bewerkt) Claude: Doodgeschoten door Toni Cipriani 1 jaar naar de dood(2001) van Salvatore Leone Tommy Vercetti: Leeft nog steeds in het Vercetti Estate Carl Johnson : Dood naar een aanslag op Grove Street van de Balles Gang Mike: Is doodgeschoten in Colombia Toni Cipriani: Is leider van de Leone Family Victor Vance:Is dood Niko Bellic: Is terug naar Joegoslavië. Johnny Klebitz: Heeft The Lost weer opgebouwd Luiz Lopez: Is samen met Tony Prince naar VC verhuist en hebben de malibu Club overgenomen Huang Lee: Is nog steeds bezig met het dealen van drugs in LC Bewerkt: 28 december 2009 door PrioXCoMBo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2009 Toni Cipriani: leider van de Leones Tommy Vercetty: baas in heel Vice City Carl Jonhson: doodgeschoten in LC Victor Vance: vermoord in VC Claude: vertrokken uit LC terug naar San Andreas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.