Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

hey hallo,

heb net sami gedownload en een voertuig er in getzet als ik wil spelen nu loopt hij konstant vast

wie kan mij helpen?????

jussi :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo Jussi, allereerst welkom op het forum!

Dan over je probleem, SAMI geeft vaak problemen nadat mensen er modificatie mee geïnstalleerd hebben. Ik, of eerder gezegd wij (de meesten geven dit advies), adviseren dan ook om SAMI vooral te mijden en dus niet te gebruiken.

Vervolgens is er nog een oorzaak, vermoed ik. Velen komen met dit probleem als ze GTA: San Andreas nog maar net hebben gekocht (of in ieder geval de laatste jaren) en ze willen een modificatie installeren. Dit probleem komt alleen de laatste jaren voor, omdat er verschillende versies van GTA: San Andreas zijn, waarvan twee alleen de laatste paar jaren in omloop zijn. Om te kijken of jij over de goede versie beschikt, moet je in het GTA: San Andreas hoofd- of pauzemenu kijken, in de hoek rechtsonderin:

Wat staat er Versie
Niets V1.00 GTA: San Andreas zou gewoon moeten werken, de modificatie en/of SAMI
is/zijn het probleem
V1.01 V1.01 Herinstalleer GTA: San Andreas, gebruik IMG Tool om een modificatie te installeren
V2.00 V2.00 Gebruik de patch om te kunnen modificeren

Lees dit bericht voor verdere informatie en uitgebreidere hulp.

Bewerkt: door VWO-er

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...