jaap_st1 Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 de eerste 2 trainers zijn er voor san andreas, ze zijn te vinden op gta net veel opties hebben ze noch niet: de eerste geeft je god mode en unlimited money en time de tweede geeft je alleen 10 miljoen dollar je moet maar zo denken: het is een begin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 de eerste geeft je god mode en unlimited money en time dat is echt wel snel!!! die unlimited time is dat voor missies dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jaap_st1 Geplaatst: 8 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 de eerste geeft je god mode en unlimited money en time dat is echt wel snel!!! die unlimited time is dat voor missies dan? geen idee ik heb het spel nog niet. misschien blijft de tijd dan wel op bijv. 12 uur staan ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaddyPimp Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 de eerste 2 trainers zijn er voor san andreas, ze zijn te vinden op gta netveel opties hebben ze noch niet: de eerste geeft je god mode en unlimited money en time de tweede geeft je alleen 10 miljoen dollar je moet maar zo denken: het is een begin Ookal is het maar een begin... Een GodMode 'Cheat' is niet zo leuk in GTA Spellen Het gaat er natuurlijk om om te overleven Dus dat zou (vind ik) minder leuk worden en je zeg maar op je dooie gemakje Ballas gebieden zou kunnen veroveren en de missie's véél makkelijker uit kon spelen! Ik vind het dus geen aanrader voor de Gta Fans Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Kon je niet wachten totdat Se7en of JOriz ze op Gtagames had gezet, dit is reclame ik weet dat je enthousiast bent maar wat je nu doet is reclame wacht lekker totdat R* ze aan GTagames heeft gegeven wil je Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jaap_st1 Geplaatst: 8 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Kon je niet wachten totdat Se7en of JOriz ze op Gtagames had gezet, dit is reclame ik weet dat je enthousiast bent maar wat je nu doet is reclame wacht lekker totdat R* ze aan GTagames heeft gegeven wil je rock* heeft ze niet gemaakt hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 trainers zijn toch saai als je die gelijk gaat downen ben je maar een dombo vind ik je gaat tochniet gelijk cheaten gelijk genoeg geld nooit doodgaan ik zou dat niet doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jiu-Jitsu-Ka[NL] Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Ja, ik zou cheats pas gebruiken als je het spel al een keer hebt uitgespeeld. Al moet ik wel zeggen dat ik in VC armor en health cheats gebruikte tijdens schietpartijen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
martijnn Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Ik gebruik de trainer pas als 't echt niet meer lukt of als ik de game helemaal uit heb. Met een trainer neem je de uitdaging weg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 jah vind ik ook ik gebruik soms wel cheats voor wapens als ik ff terioseren wil maar meestyal koop of zoek ik ze Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jaap_st1 Geplaatst: 8 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 ik gebruik ze niet in de missies maar wel als ik gewoon aan het raggen ben op een motor ofzo dan is het niet leuk als je dood gaat als je zoveel mogelijk politie achter je aan wil en zoveel mogelijk rotzooi wil trappen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Delusion Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 (bewerkt) EDIT verwijder ff...please was eerst een andere tekst...maar had ene foutje gemaakt Bewerkt: 9 juni 2005 door Delusion Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.