Jump to content
Joriz

GTA4: The Ballad of Gay Tony Trailer online!

Zojuist hebben we van Rockstar Games de officiële trailer ontvangen van Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony. In de trailer zit zoals je hieronder kan zien een heleboel actie. Het muzieknummer achter de trailer is van Eric Prydz met het nummer Pjanoo.

Get the Flash Player to see this player.

Het lijkt er dus op dat The Ballad of Gay Tony dus heel fout wordt, maar dan natuurlijk op een goede manier!

Een betere versie van de trailer is voor leden te vinden in de galerij. Tevens staan de Nederlandse boxart van GTA Episodes of Liberty City en screencaps van de trailer in de galerij.

The Ballad of Gay Tony is de tweede uitbreiding voor Grand Theft Auto IV. Deze uitbreiding zal vanaf 29 oktober 2009 exclusief te kopen zijn in het Episodes of Liberty City pakket en te downloaden zijn via Xbox LIVE

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Wat een vette trailer! Humor, parachutes, golfkarretjes. Geweldig. Dit moet naar de PS3 komen! :D

Goh, jammer voor jullie, maar dat gebeurd niet :D . Vette Trailer. Hier heb ik lang naar uitgekeken zeg O__O.

Ik hoop dat jij hem ook niet krijgt :) Ookal heb je een Xdoos :) Dat je RROD krijgt ofzo :*D

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat een vette trailer! Humor, parachutes, golfkarretjes. Geweldig. Dit moet naar de PS3 komen! :D

Goh, jammer voor jullie, maar dat gebeurd niet :D . Vette Trailer. Hier heb ik lang naar uitgekeken zeg O__O.

Ik hoop dat jij hem ook niet krijgt :) Ookal heb je een Xdoos :) Dat je RROD krijgt ofzo :*D

Jammer voor jou ;). Gebeurd toch niet ;). Jealous?

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Niet onvriendelijk doen tegen CG :duh: , koop dan een 360 :7 .

Ik heb de trailer nog is bekeken en er lijken ook meer vechtmoves ^_^ .

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Lekker jongens!

New: P90, Caddy, Parachute, Auto shotgun, Fightclub, Aston Martin Vanquish, Danceclubs

EDIT:

Niko ook gezien @ 1:10

heet die aton martin gewoon aton martin of weer een nep naam?

iniedergeval:ik krijg hem in mn bezit. :eten:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Nieuwe wagens, voertuigen, missies en animaties. Rockstar Games zorgt alweer voor een pareltje (:

Maar ik heb ergens gehoord dat deze ook op de PS3 komen?

Want ik ben namelijk aan het sparen voor een PS3...

San Andreas word niet vergeten, zo blijkt het invoeren van dansen en parachutespringen ;D

Kortom, deze DLC mag er zijn.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

mensen die geen 360 hebben vertellen nu bijna alleen slechten dingen over tbogt

het word gwn een keiiiiiiiiiiiiii coooooooooole game

Ja kei vet man. Maar ik heb geen Xbox, en ik vind het nog een geweldige uitbreiding? R* _O_

Het wordt trouwens zeker een cooooooole game :D En mensen, het is toch exclusief? Dan komt het echt niet naar PS3/PC... Anders gaat Bil Gateje vast wel een rechtzaakje aanspannen :/ Rijke kutaap :7

CG, hopen is nooit verkeerd ;)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

mensen die geen 360 hebben vertellen nu bijna alleen slechten dingen over tbogt

het word gwn een keiiiiiiiiiiiiii coooooooooole game

Ja kei vet man. Maar ik heb geen Xbox, en ik vind het nog een geweldige uitbreiding? R* _O_

Het wordt trouwens zeker een cooooooole game :D En mensen, het is toch exclusief? Dan komt het echt niet naar PS3/PC... Anders gaat Bil Gateje vast wel een rechtzaakje aanspannen :/ Rijke kutaap :7

CG, hopen is nooit verkeerd ;)

Wens me dan geen Red Ring of Death toe :7. Heel misschien hoorde Dante je, en geeft hij die me. Maar die kans ziet er NIET in ;). Dit spelletje komt zeker in mijn kast te staan :tu: .

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Nieuwe wagens, voertuigen, missies en animaties. Rockstar Games zorgt alweer voor een pareltje (:

San Andreas word niet vergeten, zo blijkt het invoeren van dansen en parachutespringen ;D

ja dat zeggen er zo veel dat ze naar de PS3 gaan maar dat moet je niet gelopven ze komen alleen voor de 360(heel misschien ook voor PC maar dat weet ik niet)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Deze 2 DLC's zijn exclusive voor de Xboxdoos, maar die daarna komen niet.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...