Jump to content
Joriz

GTA4: The Ballad of Gay Tony Trailer online!


Zojuist hebben we van Rockstar Games de officiële trailer ontvangen van Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony. In de trailer zit zoals je hieronder kan zien een heleboel actie. Het muzieknummer achter de trailer is van Eric Prydz met het nummer Pjanoo.

Get the Flash Player to see this player.

Het lijkt er dus op dat The Ballad of Gay Tony dus heel fout wordt, maar dan natuurlijk op een goede manier!

Een betere versie van de trailer is voor leden te vinden in de galerij. Tevens staan de Nederlandse boxart van GTA Episodes of Liberty City en screencaps van de trailer in de galerij.

The Ballad of Gay Tony is de tweede uitbreiding voor Grand Theft Auto IV. Deze uitbreiding zal vanaf 29 oktober 2009 exclusief te kopen zijn in het Episodes of Liberty City pakket en te downloaden zijn via Xbox LIVE

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Mogelijkheid om trein op te tillen + nieuwe helicopter

med_gallery_132_30116.jpg

Mogelijkheid om aan trein te hangen

med_gallery_132_223076.jpg

Zeker weten mission related, hoef je niet eens over na te denken

Jullie lopen echt allemaal te hard van stapel, is het jullie nooit opgevallen dat je 90% zelf nooit kunt of alleen in cutscenes tegenkomt, je llie lopen allemaal hard te roepen dat je weer kunt parachute springen, maar die scene is imo voor 90% zeker weer een cutscene.

Bewerkt: door wesley123

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Mogelijkheid om trein op te tillen + nieuwe helicopter

med_gallery_132_30116.jpg

Mogelijkheid om aan trein te hangen

med_gallery_132_223076.jpg

Zeker weten mission related, hoef je niet eens over na te denken

Jullie lopen echt allemaal te hard van stapel, is het jullie nooit opgevallen dat je 90% zelf nooit kunt of alleen in cutscenes tegenkomt, je llie lopen allemaal hard te roepen dat je weer kunt parachute springen, maar die scene is imo voor 90% zeker weer een cutscene.

die paruchute is zeker geen cutscene want op youtube heb je een filmpje waars ze de game uitesten en daar zie je het tegendeel

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik denk dat gedoe met die maseratie dat het gewoon een supergt is die getuned is gelijk in sa want alleen de rooster vanvooren en de zijskirt zijn anders

sorry ik moet je telurstellen,die koplampen zijn ook heel anders...

greets :tu:

maar de koplampen kunnen ook getuned zijn

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Screencaps :

Gerry Mcreary?

med_gallery_132_159879.jpg

Lijkt me duidelijk Ray Bulgarin en niet Gerald McReary. Het ziet er naar uit dat ik gelijk zal krijgen wanneer ik zeg dat Luis Lopez iets met de dood van Bulgarin te maken heeft. Een complot rond de uitwisseling van Gracie Ancelotti in ruil voor de diamanten zal vast en zeker ook in het verhaal uitgediept worden.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Mogelijkheid om trein op te tillen + nieuwe helicopter

med_gallery_132_30116.jpg

Mogelijkheid om aan trein te hangen

med_gallery_132_223076.jpg

Zeker weten mission related, hoef je niet eens over na te denken

Jullie lopen echt allemaal te hard van stapel, is het jullie nooit opgevallen dat je 90% zelf nooit kunt of alleen in cutscenes tegenkomt, je llie lopen allemaal hard te roepen dat je weer kunt parachute springen, maar die scene is imo voor 90% zeker weer een cutscene.

die paruchute is zeker geen cutscene want op youtube heb je een filmpje waars ze de game uitesten en daar zie je het tegendeel

heb je een link?

ik vraag me verder af, als het neit om een rockstar home made filmpje gaat, ze hem uit kunnen testen als de DLC pas over 2 maan uitkomt, hij is dus nog verre van af in feite.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Mogelijkheid om trein op te tillen + nieuwe helicopter

med_gallery_132_30116.jpg

Mogelijkheid om aan trein te hangen

med_gallery_132_223076.jpg

Zeker weten mission related, hoef je niet eens over na te denken

Jullie lopen echt allemaal te hard van stapel, is het jullie nooit opgevallen dat je 90% zelf nooit kunt of alleen in cutscenes tegenkomt, je llie lopen allemaal hard te roepen dat je weer kunt parachute springen, maar die scene is imo voor 90% zeker weer een cutscene.

die paruchute is zeker geen cutscene want op youtube heb je een filmpje waars ze de game uitesten en daar zie je het tegendeel

heb je een link?

ik vraag me verder af, als het neit om een rockstar home made filmpje gaat, ze hem uit kunnen testen als de DLC pas over 2 maan uitkomt, hij is dus nog verre van af in feite.

http://www.youtube.com/watch?v=LhHB8h9msJc

Bewerkt: door gieljangta

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

'de game uittesten' ja daaag, dat zijn gewoon pics, voegt niks toe, nog steeds geen bewijs dat het geen cutscene is vriend.

Als het ook niet bewezen is dat het een of geen cutscene is, is erover dicussiëren

dat het er een is of niet toch zo zinloos alsmaar kan zijn :duh: .

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

idd, maar mensen zeggne bij voorbaat al dat je weer parachute kunt springen, wat mijn point is, heb niet zulke hoge verwachtingen, ervaring telt dat 90% uit een trailer van cutscenes is, was bij de gta4 trailer ook al zo.

Dan zul je zien, je kunt dat allemaal niet en loopt de helft van het forum weer te janken omdat ze zelf weer teveel hebben verwacht, dat is altijd zo

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...