Jump to content
Joriz

GTA4: The Ballad of Gay Tony Trailer online!


Zojuist hebben we van Rockstar Games de officiële trailer ontvangen van Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony. In de trailer zit zoals je hieronder kan zien een heleboel actie. Het muzieknummer achter de trailer is van Eric Prydz met het nummer Pjanoo.

Get the Flash Player to see this player.

Het lijkt er dus op dat The Ballad of Gay Tony dus heel fout wordt, maar dan natuurlijk op een goede manier!

Een betere versie van de trailer is voor leden te vinden in de galerij. Tevens staan de Nederlandse boxart van GTA Episodes of Liberty City en screencaps van de trailer in de galerij.

The Ballad of Gay Tony is de tweede uitbreiding voor Grand Theft Auto IV. Deze uitbreiding zal vanaf 29 oktober 2009 exclusief te kopen zijn in het Episodes of Liberty City pakket en te downloaden zijn via Xbox LIVE

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Er is nog een Trailer.

http://www.rockstargames.com/theballadofgaytony/

Hierin zie je ook een blauwe buffalo :)

En dat wijf komt er ook weer in voor, die ene die je moest ontvoeren bij GTAIV

Die blauwe (FIB) buffalo lijkt me trouwens heerlijk om mee te rijden! :D

vind ik ook lijkt me een ruig hard type maar toch relaxxx om in te rijden 8)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

en hoor ik het nu verkeerd, of heeft doe man zonder broek dezelfde stem als Roman?

de eerste zin die de onderbroek man zei leek inderdaad veel op de stem van roman bellic de zin die daarna kwam nie echt

ik vond het ook al flink op roman lijken idd,ik ga de trailer nog is kijken...

EDIT:

Het is niet Roman,het is 1 of andere arabier

Greets :cya:

Misschien Yusuf Amir?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wow !

Het lijkt me een super-spel!

Weet iemand of er ook mod-shops komen? Of is dat nog niet bekend?

dat hebben we dus al heel lang beproken :duh:

btw,over yusef heb ik niks gehoord,niet in gta 4 zelf en niet in TLaD :S

Ik merkte de naam op pas op toen ik GTA IV voor de derde keer uitspeelde, in die missie waar je samen met Playboy X de maffia op het industrieterrein uit de weg moet ruimen. In TLaD heb ik er eigenlijk niet op gelet, de kans is echter groot dat zijn naam wel eens voorbij is gekomen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

vet cool gta the ballad of gay tony word echt een knaller _O_

welke xbox heb je? bevalt goed?? ik twijfel tussen xbox of ps3 maar xbox heeft voorkeur alleen vanwege lost and dammed en ballad of gay tony :D

dankje voor reactie

Welke XBOX :7 ? Console waarschijnlijk, of bedoel je Elite, Pro of Arcade? Ik raad je de 360 aan, vanwege de DLC's ;) .

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

vet cool gta the ballad of gay tony word echt een knaller _O_

welke xbox heb je? bevalt goed?? ik twijfel tussen xbox of ps3 maar xbox heeft voorkeur alleen vanwege lost and dammed en ballad of gay tony :D

dankje voor reactie

Welke XBOX :7 ? Console waarschijnlijk, of bedoel je Elite, Pro of Arcade? Ik raad je de 360 aan, vanwege de DLC's ;) .

ik bedoelde, elite pro of arcade ^_^

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...