Jump to content
Joriz

GTA4: The Ballad of Gay Tony Trailer online!


Zojuist hebben we van Rockstar Games de officiële trailer ontvangen van Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony. In de trailer zit zoals je hieronder kan zien een heleboel actie. Het muzieknummer achter de trailer is van Eric Prydz met het nummer Pjanoo.

Get the Flash Player to see this player.

Het lijkt er dus op dat The Ballad of Gay Tony dus heel fout wordt, maar dan natuurlijk op een goede manier!

Een betere versie van de trailer is voor leden te vinden in de galerij. Tevens staan de Nederlandse boxart van GTA Episodes of Liberty City en screencaps van de trailer in de galerij.

The Ballad of Gay Tony is de tweede uitbreiding voor Grand Theft Auto IV. Deze uitbreiding zal vanaf 29 oktober 2009 exclusief te kopen zijn in het Episodes of Liberty City pakket en te downloaden zijn via Xbox LIVE

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Schitterende trailer van wat hopelijk een mooi spel zal worden. Luis Lopez lijkt me meer dan een geschikte hoofdrolspeler, en het verhaal rondom de diamanten uit opnieuw een ander standpunt bekijken is erg mooi meegenomen voor diegene die het verhaal volgen. Dit samen met de nieuwe mogelijkheden, zoals parachute springen en uiteraard het nieuwe assortiment aan wapens en voertuigen kunnen niet anders dan een mooie uitbreiding opleveren, die zonder twijfel TLAD zal overtreffen.

Een trailer van 4 seconden? :?

Edit: Al gefixed. :) Ff kijken.

Nou goed, weer zo'n uitbreiding die 20 euro kost. Eerlijk gezegd zijn die uitbreidingen in mijn ogen een uitmelking van Gta: IV. Zoveel nieuws zit er niet in en er dan 20 euro voor vragen, vind ik eerlijk gezegd overdreven. Ik heb vele gta's in mijn bezit, maar de filmpjes bevestigen m'n mening, zoveel nieuws zit er nou ook niet in.

*Wacht op slijmpost van gtafanboy.*

We weten ondertussen hoe positief jij bent ingesteld.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hey misschien een offtopic vraag, maar ik mag de trailer toch hopelijk wel downloaden van de officieele site en het vervolgens uploaden op youtube zonder problemen te krijgen met youtube? :duh:

Coole trailer. :7

Bewerkt: door frankyyguy

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ah die game wordt vet! :D

- Parachutes

- Nitro

- 2 nieuwe helikopters

- Golfkarretjes

- Nieuw schip

- Trap op Empire State Building

- Dansvloer

- Fight Club

Voor een 'nieuwe' game is dat best wat weinig, vind je ook niet? Het is zeker een mooie trailer, maar als je beseft dat je deze game eigenlijk al 90% op je Xbox hebt staan is het niet echt origineel meer..

@ Svenie: Moet ik dan als een fanboy posten? :?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Voor een 'nieuwe' game is dat best wat weinig, vind je ook niet? Het is zeker een mooie trailer, maar als je beseft dat je deze game eigenlijk al 90% op je Xbox hebt staan is het niet echt origineel meer..

Meer dan genoeg voor een uitbreiding. :Y

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

oooh zeker nice

nieuwe superauto's,nitro, skydiving, nieuwe helicopters

zeker jammer dat hij alleen op de xbox360 is en niet op de pc (en ps3) want ik nu al niet wachten totdat hij ook op de pc komt (als dat tenminste gebeurt)

P.S. zie ik daar niko @ 1.10 minuten? :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...