Jump to content
Joriz

GTA4: The Ballad of Gay Tony Trailer online!

Zojuist hebben we van Rockstar Games de officiële trailer ontvangen van Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony. In de trailer zit zoals je hieronder kan zien een heleboel actie. Het muzieknummer achter de trailer is van Eric Prydz met het nummer Pjanoo.

Get the Flash Player to see this player.

Het lijkt er dus op dat The Ballad of Gay Tony dus heel fout wordt, maar dan natuurlijk op een goede manier!

Een betere versie van de trailer is voor leden te vinden in de galerij. Tevens staan de Nederlandse boxart van GTA Episodes of Liberty City en screencaps van de trailer in de galerij.

The Ballad of Gay Tony is de tweede uitbreiding voor Grand Theft Auto IV. Deze uitbreiding zal vanaf 29 oktober 2009 exclusief te kopen zijn in het Episodes of Liberty City pakket en te downloaden zijn via Xbox LIVE

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Ik heb nooit echt iets gehad met de Hunter en heb er ook bijna nooit mee gevlogen,

maar deze keer kan daar wel verandering in komen hoor, ik hoop dat hij echt terugkomt ^_^ .

De Hunter uittesten met deze super realistische Engine lijkt me wel cool 8).

leuke trailer, alleen muziek en die dansende mensen zijn een beetje 'gay'

Goh, The Ballad of Gay Tony? In Vice City en San Andreas zitten ook dansende mensen. Waarom is het dan direct Gay in GTA IV?

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb nooit echt iets gehad met de Hunter en heb er ook bijna nooit mee gevlogen,

maar deze keer kan daar wel verandering in komen hoor, ik hoop dat hij echt terugkomt ^_^ .

Goh, The Ballad of Gay Tony? In Vice City en San Andreas zitten ook dansende mensen. Waarom is het dan direct Gay in GTA IV?

wie zegt dat ik het in vice city en gta sa ook niet gay vond. vooral in vice city.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

:eten: Hebben hebben hebben hebben hebben :eten:

Alle stoute drommen kommen uit, eindelijk wat meer power en minder serieus. Echt wel goed vind ik dat golfkarretje, die veel plezier gaat brengen _O_ Ik zie het al voor me: Een golfkar gang :puh:

Bewerkt: door F1Master007

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik zag een nieuwe auto, een Masterati Gran Turismo! :sigaar: Verder mooie trailer, goeie muziek, lekker veel actie. Ik hoop dat dit ooit nog naar de PC komt.

@Hierboven: grow up, son.

Bewerkt: door Galiorix

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Alleen al de eerste trailer laat al vele nieuwe Features zien :tu: . Eigenlijk verwacht ik er nog meer :$.

Ik denk dat je ook nog wel uit kunt gaan van wat nieuwe online matches.

wie zegt dat ik het in vice city en gta sa ook niet gay vond. vooral in vice city.

Daar is toch niets gay aan, dat is gewoon het nachtleven van Miami. :puh: I houd wel van dat nachtleven idee met al die glamour en zo.

Bewerkt: door frankyyguy

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

OH MY F***ING GOD! Die wil ik gewoon hebben! Ik hoop echt dat die uitbreidingen ook naar de PC en/of PS3 komen hoor! :puh:

mond dicht Xbox360'ers

nu zeggen zelfs de moderators het hehe :D

Moet ik dan ook mijn mond dicht houden? :7 Ik heb een 360...

Ontopic: Rockstar gaat helemaal over the top met deze Episode, ik wíst het gewoon! _O_ Te vette trailer. Tel dat op bij getoonde feiten op de screens en je hebt éénmaal één nagelbijtende, niet slapende moderator die doodsbenauwd is dat al die vette features alleen missiegerelateerd gescript zijn, in plaats van gewoon toegankelijk in de game... :$

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Screencaps :

Gitaar?

med_gallery_132_207244.jpg

Nieuwe helicopter

med_gallery_132_158689.jpg

Nieuw personage

med_gallery_132_54551.jpg

Fight club

med_gallery_132_247064.jpg

Mogelijkheid om andere kleding te kopen?

med_gallery_132_12321.jpg

Golfkar

med_gallery_132_34703.jpg

Mogelijkheid om trein op te tillen + nieuwe helicopter

med_gallery_132_30116.jpg

Mogelijkheid om aan trein te hangen

med_gallery_132_223076.jpg

Gerry Mcreary?

med_gallery_132_159879.jpg

(mission related?) instortende kraan

med_gallery_132_133045.jpg

P90

med_gallery_132_22385.jpg

Parachutespringen + Terugkeer Prolaps winkel?

med_gallery_132_85932.jpg

Gay Tony + Niko Bellic

med_gallery_132_66084.jpg

Parachute springen

med_gallery_132_449216.jpg

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Die koop ik :D ga dit weekend toch een Xdoos halen:P

Wat een geweldige game lijkt mij dit:)

@ hierboven (persoon met die screens) (en de mensen hieronder die heer een reactie op gaan geven:P)

Klopt het dat die trein die Luis optilt, dat daar achter een trein rijdt, waar een soort van rook uitkomt??

Want dat zou dan toch betekenen dat je een trein eindelijk schade toe kan brengen?!

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik ben vanaf 29 oktober niet meer van mijn xdoos af te houden :puh: ik ga zorgen dat die punten er zo snel mogelijk op stan ,en 29 oktober,direkt downloaden.Maar die trein is denk ik mission related,kijk maar naar die sky lifter in sa,dat je die geld truk met die magneet moest optillen,die magneet was ook aleen maar mission realted te gebruiken... ik hoop dat je wel in gta 4 altijd dingen er mee kan optillen :puh: dan ga ik voor de lol boven star juntion hangen :puh: En die little bird krijgt denk ik idd de naam "hunter" aleen deze keeer niet al apache :puh:

ik ga daar echt veel mee vliegen,dat ding ziet er heel wendbaar uit =D. en luis liep in de trailer meerdere keren in andere kleren,dus kleding kopen word volgens mij wel mogelijk ja xD

eindelijk,en nitro :puh: dikke sportwagens,ik denk dus ook wel straat races =D

EDIT:

Die kraan is trouwens mission related denk ik.maar als het in missie kan,kan het oook gewoon zonder missie :puh:

na de volgende update ff proberen...of het moet nu al mogelijk zijn...naja,game on

Bewerkt: door jobator

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...