Jump to content
Joriz

GTA4: The Ballad of Gay Tony Trailer online!


Zojuist hebben we van Rockstar Games de officiële trailer ontvangen van Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony. In de trailer zit zoals je hieronder kan zien een heleboel actie. Het muzieknummer achter de trailer is van Eric Prydz met het nummer Pjanoo.

Get the Flash Player to see this player.

Het lijkt er dus op dat The Ballad of Gay Tony dus heel fout wordt, maar dan natuurlijk op een goede manier!

Een betere versie van de trailer is voor leden te vinden in de galerij. Tevens staan de Nederlandse boxart van GTA Episodes of Liberty City en screencaps van de trailer in de galerij.

The Ballad of Gay Tony is de tweede uitbreiding voor Grand Theft Auto IV. Deze uitbreiding zal vanaf 29 oktober 2009 exclusief te kopen zijn in het Episodes of Liberty City pakket en te downloaden zijn via Xbox LIVE

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Nu heb ik nog een reden om door te sparen voor die 360 :eten:

Ga je serieus een console anschaffen voor 1 spel? Dat vind ik nogal geldverspilling..

Dat zegt hij toch niet? Hij zegt alleen dat hij een extra reden heeft om een xbox te kopen, wie weet heeft hij nog zat andere redenen.

De trailer ziet er overigens verder wel mooi uit, ik merk het wel wanneer die uitkomt.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Nou, je zegt dat zo Megapilot, maar de aankondiging van GTA IV was voor mij de eerste reden om een next gen console aan te schaffen. Toen ook nog eens die smerige deal van Take Two en Microsoft werd aangekondigd over de exclusive DLC's, heb ik gekozen voor de 360. Maar GTA was voor mijn reden nummer 1.

Ik heb inmiddels ook wel wat andere games hier liggen want het kost toch allemaal niet zo achterlijk veel als je zoals ik gewoon even geduld hebt tot de betere games in graai-maar-raak-voor-een-knaak-bak liggen. :7 De GTA serie is dan ook de enige die ik wél gelijk koop op datum van release, en dat ga ik altijd zo blijven doen ook! :Y

Of de features gezien in de trailer mission related zijn of niet, is simpelweg een kwestie van afwachten. Maar geloof me, zodra de game op Marketplace staat, zal ik hem gaan spelen (om te beginnen met de Multiplayer modes uit te testen :puh: ) en dan zal ik jullie in het IV: General alle nodig informatie geven over wat nu wel mission related is, en wat niet. :Y

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

'de game uittesten' ja daaag, dat zijn gewoon pics, voegt niks toe, nog steeds geen bewijs dat het geen cutscene is vriend.

pics ja kijk maar eens goed je ziet de minimap maar het ken wel dat het aleen in een misie is want vanonder op het scherm zie je tekst en wa weet ge nu te zeggen?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

'de game uittesten' ja daaag, dat zijn gewoon pics, voegt niks toe, nog steeds geen bewijs dat het geen cutscene is vriend.

pics ja kijk maar eens goed je ziet de minimap maar het ken wel dat het aleen in een misie is want vanonder op het scherm zie je tekst en wa weet ge nu te zeggen?

hetzelfde als altijd, dat ik de hud neit op de pics kan zien

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

'de game uittesten' ja daaag, dat zijn gewoon pics, voegt niks toe, nog steeds geen bewijs dat het geen cutscene is vriend.

pics ja kijk maar eens goed je ziet de minimap maar het ken wel dat het aleen in een misie is want vanonder op het scherm zie je tekst en wa weet ge nu te zeggen?

dat was bij san andereas ook op een moment kwam er te staat dat je je parachute moest open doen

misschien staat dat er ook wel het is een onduidelijke foto

Bewerkt: door NICKY!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Danger kwijl gevaar!!! :cab:

Super mooi echt het moet ooit een keer op de pc uitkomen kan niet anders!!!! 8)

xdoos zuigt :ch:

:bier: tot gta

nieks tegen xdoos ze ps3 is beter zeker tis ver dubbel zoveel van prijs en ze zijn veel slechter de bakskes zijn nog altijd het zelfde van ps1 (1994) hehe

Bewerkt: door gieljangta

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb op 't moment geld zat, ik denk dat ik binnenkort maar even een 360 ga kopen. ^_^ Deze DLC lijkt me enorm vette uitbreiding! Goed werk van r*.

De kunst van deze uitbreiding, is dat ze meer actie hebben, wat misschien wat minder realistisch overkomt, maar evengoed de realisme in de game houden! Ook blijk je in dit deel als speler meer het gevoel te krijgen dat je in een film zit dan in Gta IV en TLAD. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Je SnapMap werkt niet. Ik denk niet dat het zijn savehouse is, volgens mij is het namelijk op de hoek van niko's savehouse. Zal wel een beetje vreemd zijn als ze vlakbij elkaar wonen. Verder denk ik ook niet dat hij nog bij zijn moeder woont :puh:.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Je SnapMap werkt niet. Ik denk niet dat het zijn savehouse is, volgens mij is het namelijk op de hoek van niko's savehouse. Zal wel een beetje vreemd zijn als ze vlakbij elkaar wonen. Verder denk ik ook niet dat hij nog bij zijn moeder woont :puh:.

hoezo werkt mijn map niet zie je de marker niet of zo ??

en ik zeg ook niet dat hij bij zijn moeder woont ik zeg allen dat hij daar stond te praten met zij moeder :) , het kan inderdaad ook daar zijn waar jij denk, dat huis zag je op het begin van de trailer dan staat luiz met iemand te praten en dan zie je dat huis tegenover de straat

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...