Ozzi6 Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 (bewerkt) hallo allemaal Hoe installeer ik een speedmeter (gta4) ik heb hem pas net gedownload het gaat over deze file 1248833522_SpeedometerIVv03a maar ik krijg hem niet geintallerd Hoe moet ik mod installeren ik kon geen info file vinden in het rar bestand Mvg Ozzi Bewerkt: 1 september 2009 door Ozzi6 Reageren
Beagle Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Zou je misschien een link kunnen geven naar het bestand..? Reageren
Ozzi6 Geplaatst: 1 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Zou je misschien een link kunnen geven naar het bestand..? http://www.gtainside.com/en/download.php?d...49&id=23784 Reageren
.Senne Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 Es ist sehr simpel. Extract de .rar file, en kopiëer de inhoud van de map genaamd SpeedometerIVv03a naar je GTA IV installatiemap. Dus gewoon in Program Files/Rockstar Games/Grand Theft Auto IV. Als je dan in-game op F12 drukt, komt je speedometer tevoorschijn. Reageren
Ozzi6 Geplaatst: 3 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2009 (bewerkt) Es ist sehr simpel. Extract de .rar file, en kopiëer de inhoud van de map genaamd SpeedometerIVv03a naar je GTA IV installatiemap. Dus gewoon in Program Files/Rockstar Games/Grand Theft Auto IV. Als je dan in-game op F12 drukt, komt je speedometer tevoorschijn. weet je zkr want hij doet het nog steeds niet ik had allen maar de map SpeedometerIVv03a gekopieert naar mij installer map E:\gta4\Grand Theft Auto IV maar hij doet het nog steeds niet als ik de game opstart en dan op f12 drukt Bewerkt: 3 september 2009 door Ozzi6 Reageren
Beagle Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 Senneken legde de nadruk op inhoud van de map kopieeren naar je GTA IV map.. Reageren
Ozzi6 Geplaatst: 11 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2009 Senneken legde de nadruk op inhoud van de map kopieeren naar je GTA IV map.. ik heb alles gedaan wat je hebt beschreven maar hij doet het nog steeds niet? Reageren
.Senne Geplaatst: 11 september 2009 Rapport Geplaatst: 11 september 2009 Je hebt nodig: -Asi loader (YAASIL, G4mhook, ... ) -filecheckfix.asi -de bestanden uit de rar file van de speedometer En als je de speedmeter wil moet je, zoals eerder gezegd, op F12 drukken, misschien was je dat vergeten. Reageren
Ozzi6 Geplaatst: 19 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 Je hebt nodig:-Asi loader (YAASIL, G4mhook, ... ) -filecheckfix.asi -de bestanden uit de rar file van de speedometer En als je de speedmeter wil moet je, zoals eerder gezegd, op F12 drukken, misschien was je dat vergeten. en waar kan ik ze downloade weet je dat zo ? Asi loader (YAASIL, G4mhook, ... ) -filecheckfix.as Reageren
Beagle Geplaatst: 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 Je kan download links vinden door deze bestanden te Googlen ("asi loader yaasil", "file check fix"..). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.