arnout Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Geplaatst: 8 juni 2005 Hey, Ik wil met een paar vrienden (stuk of 7) gaan lannen. Wat heb ik hier allemaal voor nodig? En hoe sluit in de pc op elkaar aan? Ik heb al op internet gezocht maar wordt er niet veel wijzer van Alle info is welkom Arnout Reageren
Timotees Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Geplaatst: 8 juni 2005 (bewerkt) ehhm ff kijken, een router (8 poorts, 7 bestaat niet), elke pc moet een ethernet kaart hebben. En dan met de goede kabeltjes verbinden. Bewerkt: 8 juni 2005 door timotees Reageren
Ewoud Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Geplaatst: 8 juni 2005 (bewerkt) Voorzover ik weet moeten alle pc's op 1 netwerk staan. Dus 1 centrale router waar alle pc's zijn op aangesloten. Dan moet je kijken wat de interne ip is van de pc's . Dus naar netwerk verbindingen - jouw verbinding - rechtermuisknop Status - Tab Ondersteuning - zie bijlage. Iemand wordt host van de game die maakt een spel aan. En jullie typen ergens zijn ip adres in. @Timotees. Er bestaan wel routers met meer 8 aan sluitingen. Sommige routers hebben meer dan 64 aansluitingen. Bewerkt: 8 juni 2005 door Exabyte Reageren
Mr.Yo Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Geplaatst: 8 juni 2005 Sommige routers hebben meer dan 64 aansluitingen. Die zullen vast niet goedkoop zijn :huh: :o Ik heb 4 pc's op lan en speel soms wel NFSU2 via lan met vrienden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.