hippiebus Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Wat zijn de transfender kleuren, want ik vind bijvoorbeeld de 54 kleur heel mooi (ik zeg maar wat) Maar waar kan ik dan al die kleuren zien (en evt. veranderen)? Reageren
ikt Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Wat zijn de transfender kleuren, want ik vind bijvoorbeeld de 54 kleur heel mooi (ik zeg maar wat)Maar waar kan ik dan al die kleuren zien (en evt. veranderen)? In een bestandje, carcols.dat. Zit in de map \GTA San Andreas\data\. Kun je bewerken met kladblok. Nummers staan voor RGB, rood, geel blauw. Met die 3 kun je alle kleuren maken. Min = 0 = zwart/geen. max = 255 = maximaal kleur. Alles 255 = wit. Reageren
hippiebus Geplaatst: 1 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Wat zijn de transfender kleuren, want ik vind bijvoorbeeld de 54 kleur heel mooi (ik zeg maar wat)Maar waar kan ik dan al die kleuren zien (en evt. veranderen)? In een bestandje, carcols.dat. Zit in de map \GTA San Andreas\data\. Kun je bewerken met kladblok. Nummers staan voor RGB, rood, geel blauw. Met die 3 kun je alle kleuren maken. Min = 0 = zwart/geen. max = 255 = maximaal kleur. Alles 255 = wit. Dat weet ik, dat was ook niet de vraag mijn vraag was: Welke kleuren gebreuken ze in de transfender Reageren
ikt Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Wat zijn de transfender kleuren, want ik vind bijvoorbeeld de 54 kleur heel mooi (ik zeg maar wat)Maar waar kan ik dan al die kleuren zien (en evt. veranderen)? In een bestandje, carcols.dat. Zit in de map \GTA San Andreas\data\. Kun je bewerken met kladblok. Nummers staan voor RGB, rood, geel blauw. Met die 3 kun je alle kleuren maken. Min = 0 = zwart/geen. max = 255 = maximaal kleur. Alles 255 = wit. Dat weet ik, dat was ook niet de vraag mijn vraag was: Welke kleuren gebreuken ze in de transfender Dat weet ik niet en Google lever niets op. Ze gebruiken blijkbaar verfjes uit carcols.dat, maar welke, geen idee. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.