benhelsloot Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 ik snap niet waarom de leden van groove str. hem geen gangster vinden. ik vind hem wel vet,cool en grapig 1 minpuntje in de eerste missie van hem waar hij achter op je moter zit schiet hij voor geen meter wat vinden jullie van Jeffrey ?
Phoenyxar Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Waarom: wel hij is het grootste watje uit heel GS , is in de gevangenis in zen kont genomen door Freddy... Hij is niet zo het stereotype voor een gangster .
benhelsloot Geplaatst: 1 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2009 man hij is de grootste gangsta van LS, hij is niet gevlucht uit LS toen grove str. was uitgeschakelt
Phoenyxar Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 man hij is de grootste gangsta van LS, hij is niet gevlucht uit LS toen grove str. was uitgeschakelt Hij kon niet, zat in de gevangenis .
Randomcharacter Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Waarom: wel hij is het grootste watje uit heel GS ,is in de gevangenis in zen kont genomen door Freddy... Hij is niet zo het stereotype voor een gangster . Ja je hebt gelijk hij had en in ze kont gepakt (als je begrijp wat ik bedoel) want die freddy praat homoachtig maar ik OG loc een mannetje die erbij wil horen,
benhelsloot Geplaatst: 1 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2009 nee sweet zat in de gevangenis loc niet
Phoenyxar Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 nee sweet zat in de gevangenis loc niet In OG Loc moet je hem ophalen aan de gevangenis omdat zijn periode derop zit .
Randomcharacter Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 nee sweet zat in de gevangenis loc niet In OG Loc moet je hem ophalen aan de gevangenis omdat zijn periode derop zit . Hearv bedoelt dat je terug komt uit LC maar Og loc in het begin zag ze gezicht er anders dan later. vind ik
Phoenyxar Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 nee sweet zat in de gevangenis loc niet In OG Loc moet je hem ophalen aan de gevangenis omdat zijn periode derop zit . Hearv bedoelt dat je terug komt uit LC maar Og loc in het begin zag ze gezicht er anders dan later. vind ik OG Loc heeft in de gevangenis gezeten hoor .
Randomcharacter Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 nee sweet zat in de gevangenis loc niet In OG Loc moet je hem ophalen aan de gevangenis omdat zijn periode derop zit . Hearv bedoelt dat je terug komt uit LC maar Og loc in het begin zag ze gezicht er anders dan later. vind ik OG Loc heeft in de gevangenis gezeten hoor . Dat weet ik, maar Ben bedoelt dat je uit las venturas komt naar grove street die periode bedoelt ie
Randomcharacter Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 slim random slim Maar hij woonde niet meer in de grove street hij was verhuist omdat ie heel veel geld kreeg van de platenmatschappij ging die een nieuw huis kopen aan de kust
benhelsloot Geplaatst: 2 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2009 nog slimmer random nog slimmer
jobator Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 (bewerkt) en hij is in 10 jaar lijkt het blank geworden,als je die ene cd hoes uit gta 4 erbij pakt daar lijkt hij een langer hoofd( ) te hebben en lijkt hij blank anyways,hijs een watje greets Bewerkt: 2 september 2009 door jobator
benhelsloot Geplaatst: 2 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2009 ik vind hem een real gangsta zijn liedjes vind ik ook wel goed
Recommended Posts