lala0001 Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 Ik vind hem een echte aansteller en zijn lyrics slagen nergens op!! lala
Phoenyxar Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 ik vind hem een real gangsta zijn liedjes vind ik ook wel goed Dat meen je toch gewoon niet en waar wordt het trouwens gezegt dat hij naar de kust verhuisde? Toch zeker pas na je in LV bent? Ik vind hem echt geen gangsta, hij probeert te hard en mislukt daar toch zwaar in, kan niet met een geweer om, maar wil niet zeggen dat ik soms wel met hem kan lachen, net als CJ trouwens .
jobator Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 ik vind hem een real gangsta zijn liedjes vind ik ook wel goed Dat meen je toch gewoon niet en waar wordt het trouwens gezegt dat hij naar de kust verhuisde? Toch zeker pas na je in LV bent? Ik vind hem echt geen gangsta, hij probeert te hard en mislukt daar toch zwaar in, kan niet met een geweer om, maar wil niet zeggen dat ik soms wel met hem kan lachen, net als CJ trouwens . er zijn op 1 radio zender 2 liedjes van hem,staat ook in het boekje,en die vind ik best wel goed... greets
benhelsloot Geplaatst: 2 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2009 cool welke radio w8 ff boekje bij paken
Doggi Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 (bewerkt) ik vind hem een erg slechte rapper Bewerkt: 2 september 2009 door boostboy
benhelsloot Geplaatst: 2 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2009 ik vind hem een gay en een mislukte kut rapper zo doen we niet op het forum
Doggi Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 Og-Loc toffe gast nu ja ik vind hem nogal een iritant ventje maar ieder zn smaak
Dastard Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 ik vind hem een gay en een mislukte kut rapper zo doen we niet op het forum Regels niet gelezen? Vragen om een "slotje" of ander moderatorgedrag..Back to topic OG Loc valt nog wel mee, hij is je alledaagse "homie" en denkt dat ie er bijhoort, nouja, ik laat hem ook gewoon doen dan.
benhelsloot Geplaatst: 2 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2009 ik vind hem een gay en een mislukte kut rapper zo doen we niet op het forum Regels niet gelezen? Vragen om een "slotje" of ander moderatorgedrag..Back to topic OG Loc valt nog wel mee, hij is je alledaagse "homie" en denkt dat ie er bijhoort, nouja, ik laat hem ook gewoon doen dan. wat bedoel je met regels niet gelezen ? maar op het laatst krijg ik zoon gevoel dat loc bij de ballas hoort is dat zo ?
Doggi Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 ja ik dacht op het laatste dat hij samen met BS en Rayder de Grove in de steek laat
westsiderules Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 ik vind hem een real gangsta zijn liedjes vind ik ook wel goed Hij heeft de rijmpjes en de beat gestolen van madd dog. Dat in verband met de beat kan je ook door hebben als je veel luistert naar radio los santos.
benhelsloot Geplaatst: 2 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2009 ik vind hem een real gangsta zijn liedjes vind ik ook wel goed Hij heeft de rijmpjes en de beat gestolen van madd dog. Dat in verband met de beat kan je ook door hebben als je veel luistert naar radio los santos. deze heeft hij niet van mad dogg it's Og loc in the place.you ain't gona stop me with a gun in you face die vind ik echt vet
Doggi Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 (bewerkt) Wie zegtdat hij dat niet van Madd Dog heeft Bewerkt: 2 september 2009 door boostboy
Recommended Posts